مرگ مشکوک تازه داماد زیر دوش حمام : تازه داماد در نبود همسرش به طور مرموزی ...



تازه داماد در نبود همسرش به طور مرموزی در خانه‌اش به کام مرگ رفت.

  ساعت 2 بامداد دیروز ساکنان ساختمانی حوالی پونک، مأموران پلیس را از ماجرایی مرموز در ساختمان با خبر کردند. آنها گفتند به جاری شدن آب خون آلود از آپارتمان همسایه مشکوک هستند. 

س از آن بود که مأموران کلانتری باغ فیض در محل حاضر شدند. مردی که موضوع را به پلیس خبر داده بود، گفت: ساعتی قبل متوجه نشت آب از سقف حمام خانه شدم. وقتی به داخل حمام رفتم، دیدم که قطره‌های آب آلوده به خون است بنابراین راهی آپارتمان همسایه در طبقه بالا شدم، اما هر چقدر زنگ در را زدم، کسی در را باز نکرد تا اینکه به پلیس خبر دادم.

وی ادامه داد: در این خانه زن و شوهر جوانی زندگی می‌کنند که به تازگی ازدواج کرده‌اند. مأموران پلیس در تحقیق بیشتر متوجه شدند این زن و شوهر با هم اختلاف دارند و همسایه‌ها هم در جریان مشاجره‌های لفظی آنها هستند. تحقیقات بعدی نشان داد زن جوان مدتی است از خانه قهر کرده و راهی خانه پدری شده است. مأموران پلیس در گام بعدی با تماس تلفنی با زن صاحبخانه وی را از ماجرا باخبر کردند که در محل حاضر شد. پس از باز شدن در خانه بود که مأموران قدم به داخل آپارتمان گذاشتند و متوجه شدند شیر آب حمام باز است، اما خبری از تازه داماد نیست. آنها در حمام جسد وی را کشف کردند.

بررسی‌ها نشان داد، مرد جوان بر اثر خونریزی از سر و پا فوت شده و افتادن جسد روی مسیر خروج آب باعث نشت آن  به خانه همسایه شده است. دقایقی بعد از کشف جسد، قاضی مدیر روستا بازپرس ویژه قتل به همراه کارآگاهان دهم اداره آگاهی در محل حاضر شد.

 بررسی‌ها نشان داد که تازه داماد خارج از حمام مجروح و پس از قرار گرفتن زیر دوش آب فوت شده است. در حالی که احتمال فرضیه جنایت در این حادثه برای تیم جنایی قوت گرفته بود، گزارش اولیه پزشکی قانونی نشان داد، مرد فوت شده پس از اینکه کنترلش را از دست داده با لبه تخت برخورد کرده که در جریان آن سر و پایش به شدت زخمی می‌شود. وی پس از این حادثه که هوشیاری کامل نداشته برای شستن خون‌های بدنش به حمام رفته و آنجا بر اثر خونریزی شدید جان باخته است.

همسر مرد فوت شده هم گفت: مدتی قبل با هم ازدواج کردیم. ابتدا زندگی خوبی داشتیم تا اینکه با هم اختلاف پیدا کردیم. او بد اخلاق بود و همیشه با من مشاجره داشت به همین دلیل از خانه قهر کردم و به خانه پدرم رفتم. چند روزی بود از او خبری نداشتم تا اینکه ساعتی قبل مأموران پلیس موضوع را به من خبر دادند.

در ادامه جسد مرد جوان برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور قاضی مدیر روستا به پزشکی قانونی فرستاده شد. مأموران پلیس تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند.

 

اخبار حوادث  -  جوان


ویدیو : مرگ مشکوک تازه داماد زیر دوش حمام