مرگ مشكوک عموی ‌هادی ساعی در درگیری : درگیری خونین ‌هادی ساعی و عمویش با پیمانكاران ...


درگیری خونین ‌هادی ساعی و عمویش با پیمانكاران شهرداری در نهایت با مرگ پایان یافت. عموی ٦٠ ساله تكواندوكار معروف كشورمان، پس از درگیری با پیمانكاران شهرداری به طرز مشكوكی جان باخت و پرونده‌ای را پیش روی بازپرس دادسرای جنایی قرار داد. روزنامه شهروند: درگیری خونین ‌هادی ساعی و عمویش با پیمانكاران شهرداری در نهایت با مرگ پایان یافت. عموی ٦٠ ساله تكواندوكار معروف كشورمان، پس از درگیری با پیمانكاران شهرداری به طرز مشكوكی جان باخت و پرونده‌ای را پیش روی بازپرس دادسرای جنایی قرار داد.

ساعت ٢ بعد از ظهر روز ١٢ فروردین به ماموران پلیس خبر رسید كه مردی ٦٠ ساله در یك باشگاه سواركاری به طرز مشكوكی جان باخته است. خیلی زود كارآگاهان به همراه حسین پور، بازپرس شعبه ٥ دادسرای جنایی تهران راهی محل حادثه شدند تا در این‌خصوص تحقیقات لازم را انجام دهند. با حضور ماموران مشخص شد كه مرد میانسالی به طرز مشكوكی به کام مرگ فرو رفته است.

تجسس‌ها نشان داد كه این باشگاه سواركاری متعلق به ‌هادی ساعی، تكواندوكار معروف كشورمان است كه عمویش پس از درگیری با پیمانكاران شهرداری به طرز مشكوكی جان باخته است. ماجرا از این قرار بود كه وقتی شهردار منطقه ١٢ از این باشگاه دیدار كرده بود، متوجه شد كه زباله‌های درون سطل از سوی ماموران شهرداری به بیرون منتقل نمی‌شود و مسئولان باشگاه خودشان باید این زباله‌ها را تا بیرون باشگاه حمل كنند. شهردار پس از اطلاع از این موضوع بلافاصله با ماموران شهرداری همان منطقه تماس گرفته و از آنها خواسته بود تا برای حمل زباله به باشگاه بیایند. وقتی پیمانكاران شهرداری برای انتقال زباله‌ها به این باشگاه رفته بودند به دلیل نارضایتی با ‌هادی ساعی و عمویش درگیر شده بودند.

شاهدان ماجرا در تحقیقات به ماموران گفتند: «این دو پیمانكار شهرداری كه یكی راننده و دیگری هم كارگر بود، پس از اینكه با عموی‌ هادی ساعی درگیر شدند، از داخل ماشین خود چوب برداشته و این درگیری را بیشتر كردند. آنها به جان هم افتاده بودند كه در نهایت عموی‌ هادی ساعی نقش زمین شد و جان خود را از دست داد. در این درگیری همچنین هادی ساعی با ضربه چوب از ناحیه پا به شدت مصدوم شد.» بنابراین جسد به پزشكی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.‌ هادی ساعی نیز برای مشخص شدن میزان مصدومیتش به پزشكی قانونی منتقل شد.

همچنین كارآگاهان پس از اطلاع از این حادثه به دستور بازپرس، دو پیمانكار شهرداری را به اتهام قتل شبه عمد بازداشت كردند، اما این این دو پیمانكار هرگونه دخالت در مرگ مرد میانسال را انكار كردند.»

این درحالی است که تحقیقات نشان می‌دهد عموی‌ هادی ساعی دارای عارضه قلبی بود. تحقیقات درخصوص این پرونده تا اعلام نظریه پزشكی قانونی و مشخص شدن علت مرگ همچنان ادامه دارد و تا آن زمان نمی‌توان مقصر اصلی این حادثه را مشخص كرد.


ویدیو : مرگ مشكوک عموی ‌هادی ساعی در درگیری