مرد چینی با مهارتی عجیب! +عکس : چن ژیتونگ (Chen Zhitong) یک مرد استثنایی با ...


چن ژیتونگ (Chen Zhitong) یک مرد استثنایی با استعدادی استثنایی است که به تازگی در سال گذشته کشف شده است. او استاد بیرون آوردن عروسک با چنگک از درون دستگاه های بازی است. پادشا: چن ژیتونگ (Chen Zhitong) یک مرد استثنایی با استعدادی استثنایی است که به تازگی در سال گذشته کشف شده است. او استاد بیرون آوردن عروسک با چنگک از درون دستگاه های بازی است. شما شاید فکر کنید که این یک مهارت بی مصرف است اما او در طول شش ماه 3 هزار عروسک از درون این دستگاه ها بیرون آورده که به او لقب خدای این ماشین ها در پاساژ ژیانگهو (Jianghu) در شهر ژیامن (Xiamen) داده است. او آنقدر در این کار مهارت دارد که صاحبان این دستگاه ها او را دعوت به شام می کنند و از او میخواهند تا دیگر با این دستگاه ها بازی نکند.

عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس , مسابقات عجیب چینی , غذاهای عجیب چینی

چن به روزنامه ی محلی می گوید:" اولین دفعه ی بازی من به جولای سال پیش بر می گردد. من این ماشین را در ورودی یک سوپر مارکت دیدم و صرفا جهت گذراندن وقت شروع به بازی کردن با آن کردم." او که از این اولین تجربه بسیار لذت برده بود در هر مرتبه مراجعه به این پاساژ با این دستگاه بازی می کرد و در کمتر از یک ماه کاملا در آن استاد شد به طوری که مردم دور او را میگرفتند تا بازی اش را تماشا کنند. مدت زیادی طول نکشید تا او بتواند تمامی عروسک ها را بیرون بیاورد و در آن موقع بود که او متوجه استعداد خود در این بازی شد. خانه ی او هم اکنون از بیش از 3 هزار عروسکی که او از این ماشین ها برده پر شده است. عروسک ها تمام تخت، مبل، میز ناهار خوری و حتی آشپزخانه اش را پر کرده اند.

غذاهای چینی عجیب , چینی زرین , طالع بینی چینی

حالا که او تمام عروسک های استاندارد این ماشین ها را برده، چن خیلی گزیده تر سراغ این ماشین ها میرود. او می گوید:" من علاقه ای به خود عروسک ها ندارم، در حقیقت فرآیند گرفتن آنها برای من هیجان برانگیز است." او می گوید تمام مهارت این کار در مشاهده کردن است. اگر شما بتوانید قضاوت کنید که لرزش چنگک چقدر است، میتوانید قدرتش را قضاوت کنید. اگر قدرت آن پایین باشد قطعا شما نمی توانید عروسک را خارج کنید.

زبان چینی , آموزش زبان چینی , عجیب

طبق قضاوتی که او نسبت به قدرت چنگک دارد تصمیم میگیرد که بازی کند یا نه و بی دلیل پول خرج نمی کند. او می گوید:" من برای خودم محدودیت می گذارم، مثلا اگر قیمت یک عروسک ده یوآن است، من بیشتر از پنج یوآن برای گرفتنش خرج نمی کنم و اگر نتواستم بگیرمش، رهایش می کنم." بیشترین تعداد عروسکی که او در یک دفعه بازی گرفته صد عدد بوده است.

گره چینی , گوشی چینی , دانستنی های عجیب

چن پادشاه بی چون و چرای این ماشین ها در چین است و به نظر نمی آید که کسی حتی نزدیک رکورد او شده باشد. او همچنین از مهارت خود آگاه است، مخصوصا بعد از اینکه رکورد خود را با دیگر علاقه مندان به بازی با این ماشین مقایسه کرد. او می گوید:" یک مرتبه من دیدم که یک دانشجو عکسی از مجموعه عروسک هایی که برده منتشر کرده و نوشته صاحبان این ماشین ها به گریه افتاده اند، من عکس را که دیدم خنده ام گرفت، مجموعه اش حتی یک دهم مجموعه ی من نبود."


ویدیو : مرد چینی با مهارتی عجیب! +عکس