مرد سارق زوج همسایه اش را كشت :     مردی كه به انگیزه سرقت وارد خانه همسایه ...



 

 

مردی كه به انگیزه سرقت وارد خانه همسایه اش شده و در پی درگیری با زوج صاحبخانه، هر دوی آنها را با ضربه های چاقو از پای درآورده بود، از سوی ماموران انتظامی رباط كریم دستگیر شد.

به گزارش «جام جم» ساعت ۱۲:۳۰ ظهر دیروز مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان رباط كریم از توابع استان تهران تماس گرفت و از قتل زوج همسایه اش در یك مجتمع مسكونی در منطقه فرهنگیان، كوی یكم شرقی خبر داد. دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی در محل حادثه مشاهده كردند، مرد خانواده با ضربه های چاقو كشته شده است. ماموران در بررسی از محل متوجه شدند در واحد طبقه ا ول نیمه باز است.

آنها چندبار صاحبخانه را صدا زدند، اما پاسخی نشنیدند، سپس به همراه یكی از همسایه ها به درون خانه مقتول كه طبقه اول بود، رفتند و در این محل جسد زن صاحبخانه را نیز در اتاق خواب پیدا كردند. در پی كشف اجساد این زوج، موضوع به بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای رباط كریم اطلاع داده شد و با هماهنگی قضایی اجساد به پزشكی قانونی منتقل شدند. در پی این حادثه دلخراش، ماموران به جست وجو در محوطه مجتمع مسكونی پرداختند و یك جفت دستكش و یك چاقوی خون آلود را كه در پاركینگ افتاده بود كشف كردند.

در همین موقع ماموران متوجه شدند مردی از دیوار پشتی مجتمع مسكونی به خیابان پریده و در حال فرار است.

ماموران با ظنین شدن به این مرد، او را تعقیب و پس از طی مسافتی كوتاه او را دستگیر كردند. با انتقال متهم جوان به كلانتری رباط كریم وی بازجویی شد ودر بازجویی های پلیسی به قتل زوج همسایه اعتراف كرد.

 

اعتراف همسایه قاتل

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من همسایه مقتول هستم و در طبقه چهارم محل حادثه ساكن بودم. از چند هفته پیش به دنبال مشكلات مالی و با توجه به این كه از وضعیت مناسب زندگی زوج همسایه باخبر بودم، تصمیم به سرقت اموال آنها داشتم. وی اضافه كرد: روز حادثه با اطمینان از این كه آنها در خانه حضور ندارند، با كلید یدكی كه پیش از این تهیه كرده بودم، وارد خانه آنها در طبقه اول مجتمع شدم وبا به هم ریختن اثاثیه خانه در جستجوی پول و طلاهای صاحبخانه بودم كه آنها وارد خانه شدند.

متهم با اعتراف به ارتكاب جنایت گفت: دیگر راهی برای فرار نداشتم. وقتی زوج همسایه با حضور من در خانه خود روبه رو شدند، با داد و فریاد كمك می خواستند كه با برداشتن چاقوی آشپزخانه آنها را كشتم.... / جام جم آنلاین 


ویدیو : مرد سارق زوج همسایه اش را كشت