مذاکره با آمریکا فقط در موضوع هسته‌ای‌است : نماینده مردم استان خراسان شمالی ...


نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر حمایت از تیم هسته ای کشورمان گفت: مذاکرات ما با آمریکایی ها محدود به موضوع هسته ای است. خبرگزاری مهر: آیت الله حبیب الله مهمان نواز ظهر یکشنبه در دیدار مسئولان تشکل های بسیج دانشجویی دانشگاههای دولتی و غیر دولتی این استان افزود: با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری از تیم هسته ای کشورمان در راستای ادامه مذاکرات حمایت می کنیم.

وی اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در موضوع هسته ای برای همه ما فصل الخطاب است و انتظار می رود تمامی مسئولان در موضع گیری های خود پیرامون مذاکرات هسته ای، فرمایشات معظم له را مد نظر قرار دهند.

آیت الله مهمان نوازخطاب به مسئولان تشکل های دانشجویی در خصوص برپایی تجمعات در موضوع هسته ای تصریح کرد: بر اساس قانون برگزاری هرگونه تجمعی نیاز به دریافت مجوز از مجاری قانونی دارد و بنابراین باید در این تجمعات نیز منافع ملی کشور رعایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، همه ما به تیم هسته ای کشورمان اعتماد کامل داشته و از اقدامات آنان که در راستای منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی است، قاطعانه حمایت می کنیم.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دیدگاههای خودشان را به صورت شفاف در موضوع هسته ای بیان کرده اند.

امام جمعه سابق بجنورد مذاکرات تیم هسته ای کشورمان را با مقامات  آمریکایی تنها محدود به موضوع هسته ای دانست و تصریح کرد: ملت ایران در برابر مذاکراتی که زیر بار تهدید و فشار انجام شود تمام قد خواهد ایستاد و زیر بار زور و هیچگونه سازشی نخواهد رفت.

وی افزود: امروز ماهیت آمریکایی ها و خوی استکباری آنان  را برای همه ملت های جهان مثل روز روشن است و اگر برخی از کشورها نیز از مقامات آمریکایی و دولت آمریکا حمایتی می کنند، این حمایت در راستای منافع دنیوی است.

آیت الله مهمان نواز از مسئولان ارشد نظام و آحاد ملت ایران خواست تا در همه حال گوش به فرمان رهبری باشند و از رهنمودها و منویات ایشان تبعیت و پیروی کنند.

در ابتدای این دیدار مسوول تشکل های بسیج دانشجویی دانشگاه های خراسان شمالی در مورد برپایی تجمع با موضوع دفاع از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا، توضیحاتی داد.

عبدالله امینی خواستار موافقت مسئولان استان با برگزاری این تجمع دانشجویی در میدان بازرگانی بجنورد شد و گفت: متاسفانه تاکنون مسئولان استانی با برگزاری این تجمع موافقت نکرده اند.

قرائت بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاههای خراسان شمالی در حمایت از تیم مذاکره کننده و مخالفت با خواسته های مقامات آمریکایی مبنی بر نظارت بر تاسیسات هسته ای، بازرسی از مراکز نظامی و... پایان بخش این دیدار بود.


ویدیو : مذاکره با آمریکا فقط در موضوع هسته‌ای‌است