مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی: دفترچه‌های جدید تا پایان سال توزیع می‌شود :



 

 

صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی , قانون جدید سن بازنشستگی تامین اجتماعی , حذف دفترچه تامین اجتماعی

 

 

 

با اعلام آغاز چاپ دفترچه‌های بیمه‌ درمان همسان‌سازی شده

مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی با اعلام اینكه دفترچه‌های بیمه درمان یكسان سازی شده، در حال چاپ است، گفت: دفترچه‌های جدید پس از چاپ، تا پایان سال در سه استان پایلوت طرح پزشك خانواده شهری توزیع می‌شود.

رحمت الله حافظی در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاكید بر اینكه اجرای طرح سراسری پزشك خانواده تنها راه نجات سلامت كشور است،‌ عنوان كرد: اجرای این طرح، نیازمند همكاری دستگاه‌های مختلف به ویژه دو وزارتخانه رفاه و بهداشت است.

مشكل طرح پزشك خانواده باروزآمد شدن پرداخت بدهی به مراكز درمانی برطرف شد

مطالبات شهریور و مهر ماه به پزشكان، دندان‌پزشكان و داروخانه‌ها به زودی پرداخت می‌شود

وی در پاسخ به این كه برای برطرف شدن مشكل اصلی طرح پزشك خانواده روستایی كه عدم پرداخت به موقع مطالبات پزشكان بود، چه اقدامی صورت گرفته است، گفت: این مشكل با روزآمد شدن پرداخت بدهی بیمه‌ها به وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور، در سال جاری برطرف شده است.

حافظی با اشاره به افزایش 150 تا 200 میلیارد تومانی وصول مطالبات و درآمد ماهانه صندوق تامین اجتماعی طی سه ماه اخیر، خاطرنشان كرد: با وجود این افزایش، كلیه مطالبات پزشكان و داروخانه‌ها مطابق قانون بودجه 89 به شكل روزآمد پرداخت شده است.

به گفته مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی در قانون بودجه 89 آمده است كه بیمه موظف است، 60 درصد مطالبات مراكز درمانی را ظرف دو هفته از زمان تحول اسناد هزینه پرداخته و مابقی را طی حداكثر سه ماه تسویه كند.

وی با بیان اینكه كلیه مطالبات مراكز درمانی تا پایان مرداد ماه امسال پرداخت شده است، اعلام كرد: مطالبات ماه‌های شهریور و مهر به پزشكان، دندان‌پزشكان و داروخانه‌ها نیز به زودی پرداخت می‌شود..../تحلیل:ایسنا


ویدیو : مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی: دفترچه‌های جدید تا پایان سال توزیع می‌شود