مخارج میلیاردی همسر امیر قطر برای زیبا شدن و رسیدن به "جایگاه خوش‌تیپ‌ترین زنان" :



مخارج میلیاردی همسر امیر قطر برای زیبا شدن و رسیدن به "جایگاه خوش‌تیپ‌ترین زنان"

وی با هزینه‌ای 800هزار دلاری عمل زیبایی روی سر خود انجام داد و برای آنکه رفت و آمدش لو نرود، یک راننده خاص با هزینه 200هزار دلار استخدام کرد تا او را از مسیرهای خاص به کلینیک زیبایی در لندن ببرد.

 انتخاب : این روزها اخبار بسیاری در مورد ولخرجی امیر قطر برای سرنگونی دولت‌ها و خرید سلاح برای جنگ‌افروزی در کشورهای عربی و اسلامی شنیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد دلارهای این امیرنشین آن اندازه زیاد باشد که همسر وی نیز برای زیبایی و به در کردن رقیبان خود یک میلیارد دلار هزینه کند.

 

به گزارش سرویس بین الملل "انتخاب" به نقل از العالم، خانم شیخه الموزه همسر امیر قطر در پیری، هوس جوان کردن به سرش افتاده و پس از آنکه وارد لیست پرنفوذترین زن جهان در سال 2010 شد، به تازگی می‌خواهد عنوان زیباترین زن جهان را هم از آن خود کند و به این منظور تاکنون 12 عمل زیبایی با هزینه دو میلیون دلار در لندن انجام داده است.

وی با هزینه‌ای 800هزار دلاری عمل زیبایی روی سر خود انجام داد و برای آنکه رفت و آمدش لو نرود، یک راننده خاص با هزینه 200هزار دلار استخدام کرد تا او را از مسیرهای خاص به کلینیک زیبایی در لندن ببرد.

 

پایگاه خبری النخیل عراق به نقل از منابع آگاه خود نوشت، خانم الشیخه موزه تنها در یک قلم حدود 600 میلیون دلار به مجله واتینی فایر رشوه پرداخت کرد تا وی را به عنوان خوش‌تیپ‌ترین زن در سال 2011 معرفی کند، او کارلا برونی همسر نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق فرانسه را مهمترین دشمن خود می‌دانست و تنها 200 میلیون دلار هزینه کرد تا خانم رانیا عبدالله همسر شاه اردن را از لیست 12 زن تاثیرگذار جهان خارج کند، چرا که به وی به شدت حسادت می‌کند.

منابع آگاه بر این باور هستند که دلیل اصلی این امر را باید در تحقیر رسانه‌های غربی در نحوه لباس پوشیدن خانم موزه جستجو کرد که به همراه همسرش سفری دوره‌ای را به کشورهای اروپایی ترتیب داده بود.

یکی از کارکنان در پایگاه خبری «نقودی» در همین رابطه می‌گوید که شیخه موزه مبلغ یک میلیون دلار به این پایگاه داد تا خبر وی را در رسیدن به جایگاه دوم خوش‌تیپ‌ترین زنان بعد از کارلا برونی منتشر کند و این خبر را برای چند ماه در صدر اخبار خود داشته باشد و بسیاری از کشورها نیز آن را منتشر کند!/انتخاب


پیام تسلیت زیبا برای فوت همسر , جملات زیبا برای همسر , اسم های زیبا برای سایت

 

اسامی زیبا برای شرکت , جملات عاشقانه برای همسر , متن زیبا برای آغاز سال تحصیلی


ویدیو : مخارج میلیاردی همسر امیر قطر برای زیبا شدن و رسیدن به "جایگاه خوش‌تیپ‌ترین زنان"