محصولات آرایشی را هربار چقدر استفاده کنیم؟ : شما عادت دارید از هركدام از مواد ...


شما عادت دارید از هركدام از مواد آرایشی و بهداشتی خود چقدر استفاده كنید؟ آیا می‌دانید مقدار بهینه برای هركدام چقدر است تا هم اثربخشی لازم را داشته باشد و هم شما را مجبور نكند زود به زود در این گرانی به‌دنبال تهیه محصولات جدید و نو باشید
پادشا:  این روزها مواد آرایشی تقریبا هزینه بالایی دارد و اغلب افراد ترجیح می‌دهند وقتی یك كرم گران‌قیمت می‌خرند مدت‌ بیشتری از آن استفاده كنند‌. اگر در هربار مصرف مقداری بیش از میزان مورد نیاز استفاده كنید می‌تواند حسابی از نظر اقتصادی به ضررتان باشد و اگر هم كمتر از میزان مورد نیاز مصرف كنید می‌تواند اثربخشی لازم روی پوست را نداشته باشد. ما سعی كرده‌ایم در این مطلب به شما نشان دهیم از هر محصولی باید به‌چه‌میزان استفاده كنید تا هم اثر آن روی پوست‌تان دیده شود و هم بیش از اندازه استفاده نكرده باشید و پول‌تان را دور نریخته باشید.كسی چه می‌داند. شاید با همین كار سالی یك میلیون تومان صرفه‌جویی كردید!



چقدر مجاز هستیم از غذاهای یخچالی استفاده کنیم , فیلم عوارض استفاده از محصولات آرایشی بدون مجوز , محصولات آرایشی

كرم‌های مرطوب‌كننده

مقدار مورد نیاز: به‌اندازه 2 عدد بادام‌زمینی

چگونه استفاده كنید: مرطوب‌كننده نقش زیادی در نرم نگه‌داشتن پوست دارد، زمانی كه می‌خواهید از مرطوب‌كننده استفاده كنید، حتما قبلش صورت‌تان را بشویید و وقتی هنوز پوست كمی مرطوب(نه خیس) است به اندازه یك بادام، مرطوب‌كننده حاوی گلیسیرین روی صورت‌تان بمالید، بعد به همان اندازه از مرطوب‌كننده را روی گردن بمالید تا پوست این منطقه نیز رطوبت لازم را به‌دست آورد. دكتر نیل سادیك، پروفسور موسسه پوست و مو كالج ویل كرنل می‌گوید: «وقتی پوست كمی نم داشته باشد، مرطوب‌كننده بهتر به داخل منافذ پوستی نفوذ می‌كند، علاوه بر این‌ها گلیسیرین نیز می‌تواند رطوبت را در سلول‌های پوستی به دام بیندازد و مانع از، از دست رفتن آن شود.»



محصولات آرایشی و بهداشتی , محصولات آرایشی بهداشتی , چگونه از شیره خرما استفاده کنیم

كرم‌های حالت‌دهنده مو

مقدار مورد نیاز: اگر موهایی ظریف و نازك دارید‌؛ یك سكه كوچك، اگر موهایی ضخیم دارید‌؛ به اندازه سكه‌ای بزرگ

چگونه استفاده كنید: كرم حالت‌دهنده مو معمولا موها را لیز و چسبناك می‌كنند و اگر بیش از حد استفاده شوند موجب می‌شوند موها چرب و كثیف به‌نظر برسند، این‌كه چه میزان از این كرم‌ها را استفاده كنید كاملا وابسته به جنس و بافت موهای‌تان دارد.  پیشنهاد می‌كنیم این كرم‌ها را اول روی كف دست بریزید و بعد روی موها پخش كنید. از دست‌های‌تان برای پخش كردن كرم روی تمام موها استفاده كنید؛ بهتر است كرم زدن را از 5 سانتی ریشه‌ها شروع كنید، بعد موها  را جمع كنید تا كرم، روی همه موها مالیده شود(به حالت دم‌اسبی موها را پایین ببندید) روی نوك موها نیز تمركز خاصی داشته باشید تا پایین آن‌ها نیز به‌خوبی حالت بگیرند. اگر می‌خواهید از كرم روی موهای خشك استفاده كنید، كرم را بیشتر روی موهای بالایی بمالید تا حالت ‌آ‌ن‌ها بهتر خود را نشان دهد.



از چه گیاهی برای روشن شدن پوست صورت استفاده کنیم , خرید محصولات آرایشی , چگونه از وای فای دیگران استفاده کنیم

كرم چشم

مقدار مورد نیاز: به اندازه یك نخود

چگونه استفاده كنید: معمولا یكی از گران‌ترین كرم‌ها، كرم چشم است به همین دلیل احتمالا دوست ندارید خیلی زود تمام شود و مجبور باشید دوباره متحمل یك هزینه زیاد شوید. شما باید به اندازه یك نخود از كرم را بردارید، بعد به اندازه یك چهارم آن را زیر پلك چشم از بیرون به داخل بمالید. دكتر مری لوپو، استاد كالج پزشكی تولان می‌گوید: «حركت از سمت بیرون به گوشه داخلی چشم كمك می‌كند مایع‌های زیر پوست كه باعث ایجاد پف زیر چشم می‌شوند، پخش شوند و در نتیجه پف ایجاد نشود اما هنگام كرم مالیدن روی پلك بالا باید عكس این جهت حركت كنید یعنی یك چهارم دیگر از كرم را از گوشه داخلی بالای چشم تا استخوان زیر ابرو بمالید یعنی در واقع از داخل به بیرون حركت كنید، همین دستورالعمل را با نیمه دیگر برای چشم دیگر استفاده كنید.»



چگونه از مرطوب کننده ها استفاده کنیم؟ , ریزانه چقدر ورزش کنیم؟ , مضرات محصولات آرایشی

كرم‌پودر

مقدار مورد نیاز: به اندازه یك تشتك نوشابه

چگونه استفاده كنید: وقتی می‌خواهید كرم‌پودر استفاده كنید باید حواس‌تان باشد كرم‌پودر رنگ یكدستی به پوست بدهد و روی صورت تكه‌تكه نشود، برای جلوگیری از این حالت نباید كرم‌پودر را مستقیم روی صورت بگذارید بلكه باید اول به اندازه یك تشتك نوشابه از آن پشت دست بگذارید و بعد با انگشتان‌تان كرم را اول روی پیشانی و بینی پخش كنید، بعد باقی مانده كرم را روی گونه‌ها و چانه بمالید، حواس‌تان باشد كه در قسمت فك كرم را به‌خوبی پخش كنید و حتی كمی از آن را به سمت گردن هم ببرید تا پوست صورت و گردن‌تان یك رنگ شود، حرارت انگشتان شما كرم را گرم می‌كند و در نتیجه كرم بهتر روی پوست پخش شده و خود را یكدست‌تر نشان می‌دهد. یكی از گریمورهای چهره‌های مشهور سینمای تجاری به نام فابیولا می‌گوید: «اگر نمی‌خواهید از انگشتان‌تان برای زدن كرم‌پودر استفاده كنید پیشنهاد می‌كنم از برس‌های مخصوص كرم‌پودر استفاده كنید.»



محصولات دانلودیمان رو کجا دانلود کنیم , چگونه از فایل هیت استفاده کنیم , بهترین زمان استفاده از لوازم آرایشی

كرم‌های پوشاننده زیر چشم

مقدار مورد نیاز:  به اندازه یك كپسول كوچك

چگونه استفاده كنید: حلقه‌های سیاه زیر چشم یكی از مشكلات رایجی است كه افراد زیادی دچار آن هستند، یكی از راه‌حل‌ها برای كم رنگ كردن این حلقه‌های تیره استفاده از كرم‌های پوشاننده زیر چشم است اما لازم نیست در هر بار مصرف مقدار زیادی از این كرم‌ها را استفاده كنید، چون ممكن است رنگ یكنواخت پوست‌تان از بین برود و كرم‌تان هم زود تمام شود، به اندازه یك كپسول كوچك می‌تواند كاملا این حلقه‌های سیاه را بپوشاند اما به 2 طریق می‌توانید این كرم‌ها را استفاده كنید. یكی این‌كه به اندازه نصف یك كپسول كوچك روی انگشت‌تان بگذارید و بعد از سمت داخل چشم به بیرون روی پوست زیر چشم بمالید. روش دیگر این‌كه با استفاده از یك برس كوچك آهسته 3 نقطه ریز روی پلك پایین بگذارید- یك نقطه در وسط، یك نقطه در گوشه داخلی و یك نقطه در گوشه خارجی- حالا می‌توانید این نقطه‌ها را با انگشت پخش كرده و روی پوست بمالید، بعد اگر دیدید جایی از زیر چشم آبی رنگ است (كبودی چشم)، یك نقطه دیگر از كرم روی آن بگذارید و بمالید. برای این‌كه چهره طبیعی‌تر شود می‌توانید روی آن كمی هم پودر بزنید.



چگونه از گوشی بعنوان دوربین عکاسی استفاده کنیم , از میکرودرم ابریژن چگونه استفاده کنیم , چگونه از اسنپ استفاده کنیم

ضد‌آفتاب

مقدار مورد نیاز: به اندازه 3 دانه انگور برای تمام بدن

چگونه استفاده كنید: استفاده از كرم ضد‌آفتاب در تمام طول سال الزامی است چون اشعه‌های فرابنفش خورشید همیشه وجود دارند و مدام باید از پوست در برابر آن‌ها محافظت كرد به‌خصوص صورت و دست‌ها همیشه در معرض آفتاب هستند اما می‌خواهیم اینجا شما را با اصول كلی ضدآفتاب‌زدن آشنا كنیم كه با توجه به موقعیت و فصل استفاده كنید. مثلا اگر بخواهید تمام بدن‌تان را كرم ضدآفتاب بزنید، برای این كار باید پوست بدن را به 3 بخش تقسیم كنید و برای هر قسمت حداقل به اندازه یك دانه انگور از مرطوب‌كننده استفاده كنید یعنی حبه انگور اول برای پاها، حبه انگور دوم برای بالا‌تنه و كمر و حبه انگور سوم برای دست‌ها، صورت و گردن، بنابراین برای این فصل تنها استفاده از یك حبه انگور كرم كافی است البته اگر هم كمی بیشتر از این میزان استفاده كنید مشكلی ندارد و تنها مطمئن می‌شوید كه پوست‌تان به‌خوبی در مقابل اشعه‌های آفتاب محافظت می‌شود. حواس‌تان باشد كه هر 2ساعت یك‌بار ضد‌آفتاب را تجدید كنید.



روزی چقدر ورزش بدن سازی کنیم در منزل , تصاویر آرایشی وزه تبلیغات محصولات آرایشی بهداشتی , تصاویر آرایشی ویژه تبلیغات محصولات آرایشی بهداشتی

شامپو

مقدار مورد نیاز: برای موهای بلند؛ به اندازه یك بیسكویت نسبتا بزرگ و برای موهای كوتاه به اندازه یك شكلات گرد كوچك

چگونه استفاده كنید: خیلی‌ها هستند كه دوست دارند شامپوی زیادی استفاده كنند ولی احتمالا كسانی كه شامپو گران می‌خرند ترجیح می‌دهند دیرتر مجبور به خرید شامپوی نو شوند، اگر شما هم جزو این دسته هستید، پیشنهاد می‌كنیم نسبت به اندازه موهای‌تان به اندازه یك بیسكویت یا یك شكلات گرد شامپو كف دست‌های‌تان بریزید و بعد روی كف سر بمالید، بهتر است موها را روی سر جمع كنید تا تمام آن‌ها به شامپو آغشته شوند، شما باید بیشتر روی شستن كف سر تمركز كنید تا ساقه موها، چون بیشتر چربی‌ها و كثیفی‌ها روی ریشه موها تمركز می‌كنند به همین دلیل احتیاج نیست مقدار زیادی شامپو روی نوك‌های ظریف و شكننده موها بمالید.


ویدیو : محصولات آرایشی را هربار چقدر استفاده کنیم؟