محرومیت سنگین پرسپولیس با اثبات پشت پرده عجیب ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران! :



گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران , عجیب ترین مناطق ایران


 اخبار ورزشی - محرومیت سنگین پرسپولیس با اثبات پشت پرده عجیب ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران!

محمدرضا خلعتبری همچنان به باشگاه پرسپولیس می رود و بر می گردد تا تکلیف عجیب ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران و حتی آسیا روشن شود. قراردادی که حالا فیفا به دنبال سرنخ هایی از تردیدهایش است.

به گزارش جام نیوز، اعضای هیات مدیره پرسپولیس به علیرضا رحیمی ماموریت دادند تا تکلیف قرارداد محمدرضا خلعتبری با این تیم را روشن کند.

بازیکنی که یک سال قبل از تیم رحیمی به تیم اماراتی عجمان رفت و همه اتفاقات عجیب بعدش رخ داد. قراردادی که بیش از 7 میلیارد ، سال قبل به فوتبال ایران خسارت وارد کرد و هنوز هم 250 هزار دلار شاکی دارد. این اما همه اتفاق نیست که حالا این پرونده با ارسال مدارکی از سوی مراجع ناشناس برای مقامات فیفا ، در نهاد بین المللی اداره کننده فوتبال دنیا هم مدعی پیدا کرده است.

 قراردادی پر ابهام با شرط و شروط عجیب و غریب . اینکه ای تی سی خلعتبری سال قبل به عنوان بازیکن آزاد صادر شده حالا ابهام فیفا است. آنها می خواهند بدانند بازیکنی که قراردادی نداشته و به عنوان بازیکن آزاد از شرایط نقل و انتقال به عنوان سهمیه بازیکن آزاد در زمان پایان نقل و انتقالات رسمی فیفا ، چگونه سر از پرسپولیس در آورده درحالی که پیش از موعد مقرر قراردادش فسخ نشده بوده و دو تیم برای این قرارداد با هم عهد و قرار مالی دارند!

حالا باشگاه اماراتی نمی تواند برای گرفتن پولش به صورت مستقیم به فیفا شکایت کند چون اثبات پشت پرده این قرارداد محرومیت هایی سنگین را برای هر دو تیم و حتی بازیکن می تواند به همراه داشته باشد پس توافق ضمنی رودررو برای دو طرف قرارداد بهترین راهکار است. چیزی که این روزها شکری و خواجه وند مسئولان حقوقی پرسپولیس به دنبالش هستند.


 نرفتن به جام جهانی و بی تکلیف ماندن قراردادی که پایانش مشخص نیست ، این فصل می تواند باعث کاهش چشمگیر قرارداد خلعتبری باشد. بازیکنی که سال قبل از شلوغی و بی سامانی قانون نقل و انتقالات ، درآمد بالایی داشت. او که چندی قبل مصاحبه کرده بود و می گفت چک هایش برگشت خورده اما در همان گفت و گو می گفت حاضر است خودش 250 هزار دلار عجمان را بدهد و این پول را از پرسپولیس بگیرد!
 
بازیکنی که سال قبل بر اساس اسناد باشگاه، بیش از 100درصد قراردادش را گرفته است!
 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو : محرومیت سنگین پرسپولیس با اثبات پشت پرده عجیب ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران!