محرمی: 2 ماه و 5 روز است که پاکم : مجتبی محرمی می گوید بعد از سال ها در مسیر ...


مجتبی محرمی می گوید بعد از سال ها در مسیر پاکی افتاده. می گوید دیگر نمی خواهد از مسیر خارج شود و ورود ممنوع برود. خبرآنلاین: مجتبی محرمی می گوید بعد از سال ها در مسیر پاکی افتاده. می گوید دیگر نمی خواهد از مسیر خارج شود و ورود ممنوع برود.

مجتبی محرمی ستاره اسبق فوتبال ایران به برنامه خط قرمز رفته بود و آنجا اعتراف کرد عمرش را سوزانده است. او گفت:« من از خط قرمز نگذشتم ، به ورود ممنوع رفتم. همین جا از همه می خواهم که از من عبرت بگیرند و مثل مجتبی به اسم گذر از خط قرمز ، به ورود ممنوع نروند.»

او گفت:« من هم حاشیه های زیادی داشتم . بارها شد که علی پروین به خاطر من آمد و ریش گرو گذاشت تا بیرونم بیاورد. البته او این کار را برای خیلی دیگر از بازیکنان تیم هم انجام داد.»

مجتبی در این مصاحبه از به هم ریختن مراسم عروسی اش باری دیگر گلایه کرد . او گلایه ای هم از محمدرضا پهلوان کرد که چرا سال 2006 نگذاشته به آلمان برود تا دخترش را ببیند. مهمتر از همه اما جایی بود که او از خودش و مشکلاتش گفت:« من 3 بار تا حالا در بیمارستان بستری شدم. یک 6 روز و دو بار هم 14 روز. دوبارش هم به دلیل حاشیه های خودم بوده. البته این دفعه اخر به خواست خودم و به کمک باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد. از همین جا می خواهم از رویانیان و شیرینی برای کمک های شان تشکر کنم. من رفتم بستری شدم تا به مسیر برگردم چون دوست نداشتم دخترم از دستم ناراحت باشد. عاشقش هستم. 4 سال است که او را ندیدم . ولی خدا را شکر او ژیمیناستیک کار می کند و در 14 سالگی قهرمان لندن است. او خیلی از من پیش می افتد ، مطمئنم . »

او ادامه داد:«خدا را شکر امروز 2 ماه و 5 روز است که من پاکم. این بار خودم خواستم و با همه مشکلاتی که داشتم می خواهم این بار پاک بمانم.»

این خواست قلبی همه آنهایی است که عصر پنجشنبه با دیدن مجتبی محرمی در زمین به وجد آمدند و یکپارچه تشویقش کردند. مجتبی که شاید این بار پای عهدش با خود و دخترش بماند و روی یک عمر اشتباهاتش خط بکشد و پاک بماند. او که حتی اگر همه دارایی اش 8 میلیون باشد و بتواند یک پراید قدیمی برای رانندگی بخرد و مسافرکشی کند اما باید این بار اراده پاک ماندنش را نشان دهد.

محرمی در این گفت و گو از پروین هم خاطرات قدیمی زیادی گفت. از قلعه نویی به نیکی یاد کرد و گفت:« این بازی نفسش خوب بود که بازی کردیم. علی پروین آماده بود. اگر بازی می کرد نتیجه این طور نمی شد.»


ویدیو : محرمی: 2 ماه و 5 روز است که پاکم