محدودیت آمد و شد در جاده های کشور : پلیس راهور، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی ...


پلیس راهور، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی و جاده های کشور را اعلام کرد. خبرگزاری مهر: پلیس راهور، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی و جاده های کشور را اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از روز گذشته 17 تا ساعت 24 روز جمعه 19 دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس ، تردد انواع تریلر و کامیون، از محور کرج - چالوس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه، از ساعت 14 تا 24 جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز، تردد تریلرها نیز ممنوع است.

بر اساس همین گزارش، تردد کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 صبح تا 24 چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه 17 ، 18 و 19 دی از محور هراز ممنوع است .

در محور فیروزکوه تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

رانندگان وسایل نقلیه ای که در طول مسیر دارای محدودیت در حرکت هستند، موظفند با برنامه ریزی ، قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر اینصورت از حرکت آنان جلوگیری می شود .

رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامیکه فاقد بار هستند در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می شود، مجاز به تردد نیستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضع راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است .


ویدیو : محدودیت آمد و شد در جاده های کشور