محاکمه متهم به قتل سه کودک : اخبار حوادث - محاکمه متهم به قتل سه کودک مردی ...



اخبار حوادث - محاکمه متهم به قتل سه کودک

مردی که فرزند خود و دو کودک همسایه را به قتل رسانده ‌است به اتهام سه‌فقره کودک‌کشی و زخمی‌کردن دو زن در دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، مرداد سال گذشته صدای فریادهای چند زن و کودک در خیابانی در منطقه شوش تهران پیچید. لحظاتی بعد همسایه‌ها برای کمک به آسیب‌دیدگان به خیابان رفتند و با جسد بی‌جان دو دختربچه و زخم‌های عمیق بر بدن پسری نوجوان و دو زن روبه‌رو شدند. مجروحان با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و عامل این حادثه که با فریادهای بلند سعی در ایجاد رعب‌ووحشت در میان اهالی داشت توسط پلیس بازداشت شد. این مرد که بسیار عصبانی بود، در همان دقایق اول به قتل‌ها اعتراف کرد و گفت در پی مشاجره با همسرش عصبانی شده و نتوانسته خودش را کنترل کند. او گفت زمانی که با همسرش درگیر بوده، زن صاحبخانه و فرزندان او را هم با چاقو زده و دختر خودش را هم از پنجره به بیرون پرت کرده است.

 دوروز بعد از این حادثه خبر رسید پسر مجروح نیز جان خود را از دست داده ‌است. در تحقیقاتی که ماموران از همسر متهم انجام دادند متوجه شدند اختلاف این زوج به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. این زن گفت: «از وقتی به خانه جدید آمدیم، شوهرم بهانه‌گیری‌هایش را شروع کرد او به من می‌گفت نباید با زن صاحبخانه در تماس باشم و از اینکه با او دوست شده‌ام عصبانی بود. نمی‌دانم چرا از آن زن خوشش نمی‌آمد روز حادثه وقتی به خانه آمد سر این موضوع با من جروبحث کرد و بعد هم چاقو را برداشت تا مرا بزند. من از ترس از خانه فرار کردم و با صدای فریادهای ما زن صاحبخانه که طبقه پایین بود هم ترسید و دست بچه‌هایش را گرفت تا فرار کند. در این هنگام شوهرم چند ضربه به من زد، دخترم را از پنجره به پایین پرت کرد و بعد هم دنبال بچه‌های همسایه و زن بیچاره رفت و آنها را هم با چاقو زد. او می‌گفت همه شما را می‌کشم و البته قصدش هم همین بود اما من و زن همسایه در برابر جراحات دوام آوردیم و سه بچه فوت شدند.»

متهم پرونده نیز گفته‌های همسرش را تایید کرد و گفت: «وقتی با زنم مشاجره کردم، کنترل خودم را از دست دادم و به او حمله کردم. در این هنگام دخترم ترسید و جیغ کشید از عصبانیت او را به بیرون پرت کردم و بعد هم سراغ بقیه رفتم.»بعد از پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست برای متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه74 دادگاه کیفری‌استان تهران ارسال شد و متهم به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.
اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو : محاکمه متهم به قتل سه کودک