محاکمه به اتهام قتل دوست خوشخواب : محاکمه به اتهام قتل دوست خوشخواب پسر جوانی ...




محاکمه به اتهام قتل دوست خوشخواب

پسر جوانی که در جریان درگیری با دوست خوش خوابش، او را به قتل رسانده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش قانون، ۲۸ دی ماه سال ۹۱ کشف جسد جوانی ۲۰ ساله به اداره آگاهی مارلیک گزارش شد. مأموران پس از ورود به صحنه متوجه شدند جسد متعلق به فردی به نام مجید است که با چاقو به قتل رسیده و در مقابل در خانه‌ای‌‌ رها شده است. مأموران در تحقیقات بیشتر متوجه شدند جوانی به نام ولی که در این خانه به تنهایی زندگی می‌کرده همزمان با وقوع این قتل به طرز مرموزی ناپدید شده است.

 متهم پس از گذشت یک ماه از وقوع قتل، یعنی ۲۱ بهمن ماه‌‌ همان سال از سوی مأموران اداره آگاهی مارلیک در خانه یکی از دوستانش شناسایی و دستگیر شد. وی در بازجویی‌های اولیه منکر این اتهام شد. اما در ادامه راهی جز اعتراف برایش باقی نماند و همه چیز را برای پلیس بازگو کرد.

 او در اعترافاتش گفت: خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردم خانه‌ای ورثه‌ای بود. من به تنهایی در آنجا زندگی می‌کردم. با توجه به اینکه اعتیاد دارم همه دوستانم برای مصرف مواد مخدر به خانه من می‌آمدند. چند روز قبل از این حادثه بود که مجید همراه دختری به نام مهشید برای مصرف مواد به خانه من آمدند و چند روزی را در آنجا ماندند.

شب قبل از قتل مادرم به من تلفن زد و گفت فردا برای بررسی خانه به اینجا می‌آید. من هم به مجید و مهشید گفتم از اینجا بروید زیرا مادرم نباید شما را در خانه ببیند.

 فردا صبح مهشید صبحانه را آماده کرد و ما چند بار مجید را صدا کردیم اما او از خواب بیدار نشد. با داد و فریاد به او گفتم بلند شو اگر مادرم شما را اینجا ببیند خانه را از من می‌گیرد اما مجید بدون توجه به دلهره من می‌گفت خسته‌ام بگذار بخوابم. سر این موضوع با هم درگیر شدیم و او به طرفم حمله کرد.

 من هم چاقویی را که در سفره بود برداشتم و به طرفش پرتاب کردم. چاقو به گردنش اصابت کرد و بعد از چند دقیقه جانش را از دست داد. بعد از اطمینان از مردن مجید او را جلوی در خانه‌‌ رها کردم. خودم هم از محل فرار کردم و در خانه یکی از دوستانم مخفی شدم.

پس از اعتراف متهم به جرم خود و بازسازی صحنه قتل، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری فرستاده شد. صبح دیروز متهم به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت که با قبول اتهامش گفت: من ناخواسته مرتکب این قتل شدم. روز حادثه او گفت جرات این کار را نداری من هم چاقو را به طرفش پرت کردم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات داده برای صدور حکم وارد شور شدند.
/قانون


ویدیو : محاکمه به اتهام قتل دوست خوشخواب