محاصره مخفیگاه دزدهای مسلح داروخانه :       دزدهای مسلح داروخانه وقتی از مخفیگاه ...



 

 

داروخانه اینترنتی , داروخانه , بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

 

دزدهای مسلح داروخانه وقتی از مخفیگاه خود خارج شدند، به محاصره ماموران پلیس آگاهی درآمده و دستگیر شدند.



ساعات پایانی روز ۷ اردیبهشت در پی تماس مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یك سرقت مسلحانه، ماموران كلانتری ۱۳۲ نبرد با عزیمت به بلوار ابوذر، در جنوب شرق تهران تحقیق در این باره را آغاز كردند.



بررسی‌های اولیه نشان می‌داد ۲ سارق مسلح با یك قبضه سلاح كلاشینكف پس از ورود به داروخانه‌ای در بلوار ابوذر به قصد ایجاد رعب و وحشت تیراندازی هوایی كرده و یكی از كاركنان داروخانه را نیز از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قرار داده و با سرقت ۳ میلیون تومان پول، با یك دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ از محل متواری شده‌اند.



در این ارتباط پرونده‌ای تشكیل و به دستور بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای جنایی به پلیس آگاهی تهران ارسال شد.



با آغاز تحقیقات تخصصی از سوی كارآگاهان اداره اول پلیس آگاهی مشخص شد داروخانه به دستگاه هشداردهنده یا دوربین مجهز نبوده و طبق فرضیه‌های پلیسی، سارقان با شناخت كامل از محل، نقشه سرقت را كشیده‌اند.



بنا بر این گزارش، با تحقیق از شاهدان عینی و چهره‌نگاری از سارقان مسلح و تطبیق آن با بانك اطلاعات مجرمان، ردپای یك سارق سابقه‌دار به نام مهدی، ۳۶ ساله در این سرقت مسلحانه شناسایی شد.



بررسی سوابق متهم نشان می‌داد وی سال ۸۱ به اتهام ده‌ها فقره سرقت خودرو دستگیر و روانه زندان شده است.



● شناسایی مخفیگاه


سرهنگ لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در ارتباط با پیگیری پرونده به «جام‌جم» گفت: پس از به دست آمدن مشخصات متهم، در مرحله بعدی مخفیگاه وی در ملارد كرج شناسایی شد و این محل به صورت نامحسوس تحت كنترل قرار گرفت.



لیراوی اضافه كرد: با مراقبت‌های شبانه‌روزی مشخص شد یك متهم سابقه‌دار به نام شهرام به این محل رفت و آمد می‌كند. تحقیقات نشان داد شهرام نیز سال ۸۱ به اتهام سرقت زندانی بوده و در آنجا با مهدی آشنا شده است.



معاون پلیس آگاهی تهران افزود: با شناسایی شهرام به عنوان دومین سارق داروخانه، روز سوم خرداد ماموران با محاصره مخفیگاه متهمان و با توجه به مسلح بودن آنها، به كمین هر دو سارق مسلح نشستند.



● دستگیری

لیراوی گفت: دقایقی پس از محاصره، زمانی كه سارقان مسلح با خودروی پراید نقره‌ای رنگ قصد خروج از مخفیگاه خود را داشتند، با مشاهده پلیس تصمیم به فرار گرفته و با خودرو به ماموران حمله‌ور شدند كه كارآگاهان آگاهی نیز با استفاده از قانون به كارگیری سلاح و تیراندازی، خودرو را متوقف و ۲ سارق مسلح را دستگیر كردند.



طبق اعلام معاون جنایی پلیس آگاهی تهران، از مخفیگاه این دو متهم سابقه‌دار، یك قبضه سلاح كلاشینكف همراه ۵۰ فشنگ جنگی كشف شد.



وی یادآور شد: در تحقیق از مجرمان مسلح معلوم شد هر دو متهم اعتیاد شدیدی به كراك دارند.



با اعتراف متهمان به چندین فقره سرقت، تحقیق از آنها ادامه دارد..../ گزارش : جام‌جم آنلاین

 

 

 


ویدیو : محاصره مخفیگاه دزدهای مسلح داروخانه