مجید صالح: استقلال از بهترین‌های آسیا است :       سرمربی تیم فوتبال سایپا ...



 

 

بهترین بازیکن آسیا , مراسم بهترین های فوتبال آسیا , بهترین‌های آسیا

 

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز درباره بازی فردای تیمش مقابل استقلال، عنوان کرد: سایپا روند رو به رشدی را از ابتدای فصل داشته است و در این بازی نیز به دنبال احیای شخصیت سایپا هستیم.

مجید صالح گفت: بازی فردا، بازی سختی خواهد بود، چون استقلال صدرنشین جدول است و از حمایت تماشاگرانش برخوردار است. به اعتقاد من استقلال یکی از بهترین تیم‌های آسیا است که در همه پست‌ها بازیکنان درجه یک دارد و از کادر فنی مجرب نیز بهره می‌برد. در این دیدار هر دو تیم بازی تاکتیکی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی سایپا در ادامه درباره شرایط تیمش، تصریح کرد: سایپا از ابتدای فصل روند رو به رشدی را داشته و از لحاظ فنی به خواستهَ‌هایمان رسیده ایم، اما هنوز بازیکنانم به لحاظ روحی و روانی نیازمند خودباوری هستند. امیدوارم با کسب نتیجه‌ای خوب مقابل استقلال به این خودباوری برسیم.

صالح در پایان تاکید کرد: در ابتدای فصل قول قهرمانی را به هیچ کس نداده‌ام، منظور من این بود که سایپا انگیزه قهرمانی دارد که این موضوع برای همه تیم‌ها است و تمام تیم‌های لیگ برتر برای قهرمانی می‌جنگند، اما برای رسیدن به آن تیمی که بیشتر تلاش کند و از موقعیت‌هایش استفاده کند، موفق خواهد بود


ویدیو : مجید صالح: استقلال از بهترین‌های آسیا است