مجیدی: عبداللهی بهترین معلمم است : سرپرست باشگاه استقلال شایعاتی که در مورد ...


سرپرست باشگاه استقلال شایعاتی که در مورد دلخوریش از حضور نصرالله عبداللهی در استقلال می‌شد را تکذیب می‌کند. ورزش سه: سرپرست باشگاه استقلال شایعاتی که در مورد دلخوریش از حضور نصرالله عبداللهی در استقلال می‌شد را تکذیب می‌کند. فرزاد مجیدی گفت: اول باید سال نو را از طرف بازیکنان، کادرفنی و مدیران استقلال به تمام مردم ایران و به ویژه هوادارانمان تبریک بگویم. این را هم بگویم که در سالی که گذشت تمام مسائل در استقلال خوب پیش رفت و اتفاقا ما هیچ حاشیه‌ای در تیممان نداشتیم.

او ادامه داد: مگر در همه جا نمی‌گویند که کار باید به جوان‌ها سپرده شود؟ نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست ندارند که من در کارم موفق باشم. من زمانی که به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شدم، به دست بوسی آقای پورحیدری رفتم و ایشان گفتند که اصلا خودت باید بیایی و کارت را انجام دهی چراکه جوان هستی. من باز هم می‌گویم که آقای پورحیدری سرپرست استقلال هستند و من هرگز جای ایشان را نمی‌گیرم.

مجیدی در مورد اینکه گفته می شد او به خاطر اینکه نصرالله عبداللهی به مجموعه استقلال اضافه شد مدتی قهر کرد و سر تمرینات استقلال حاضر نشد هم گفت: اصلا چنین چیزی درست نیست. اتفاقا حضور ایشان در استقلال تصمیم بسیار خوبی بود و من از مدیران استقلال تشکر می‌کنم. واقعا همیشه می‌گفتم برادرم بهترین آدمی است که تا حالا دیده‌ام اما حالا می‌گویم نصرالله عبداللهی خیلی مرد است. او از زمانی که به استقلال آمده خیلی چیزها به من یاد داده است و به نوعی نقش معلمی را برای من جوان ایفا کرده است.

سرپرست استقلال در مورد کار کردن با پرویز مظلومی هم می‌گوید: سال 79 که به استقلال آمدم آقای مظلومی با پورحیدری در استقلال حضور داشتند. اگر آن زمان می‌دانستم که آقای مظلومی چقدر با معرفت است، بیشتر برای استقلال سر می‌گذاشتم. واقعا این را می‌گویم که پرویز مظلومی مظلوم‌ترین مربی تاریخ باشگاه استقلال است. شاید من را اخراج کنند اما این را می‌گویم که هیچ کسی او را کمک نکرده است.این را هم بگویم که تا زمانی که آقای مظلومی من را بخواهد در خدمت ایشان هستم.

مجیدی در پایان در مورد تماشاگران استقلال گفت: قهرمانی تنها یک عامل می‌خواهد و آن هم حضور تماشاگران است. تماشاگران ما بسیار بامعرفت هستند و خودشان می‌دانند که باید از تیم ما حمایت کنند. این موضوع را هم می‌گویم که تماشاگران ما آنقدر معرفت دارند که حتی اگر نتیجه هم نگیریم رفتارشان با ما تغییر نمی‌کند.


ویدیو : مجیدی: عبداللهی بهترین معلمم است