مجری خوش خنده تلویزیون بینی همسرش را شکست!! : اخبار فرهنگی و هنری - مجری خوش ...



خانم مجری سرشناس تلویزیون از همسرش جدا شد عکس , جدایی مجری معروف از همسرش , مجری تلویزیون

اخبار فرهنگی و هنری - مجری خوش خنده تلویزیون بینی همسرش را شکست!!

مجری تلویزیون به خاطر کتک زدن و شکستن بینی همسرش تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. این مرد به گفته همسرش برخلاف چهره خندان در برابر دوربین‌ و در جامعه، رفتار خشنی در چاردیواری خانه‌شان دارد...

 مجری تلویزیون به خاطر کتک زدن و شکستن بینی همسرش تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. این مرد به گفته همسرش برخلاف چهره خندان در برابر دوربین‌ و در جامعه، رفتار خشنی در چاردیواری خانه‌شان دارد.


چندی پیش زن جوانی در حالی که بینی‌اش باندپیچی شده بود و آثار کبودی روی صورتش به چشم می‌خورد نزد دادیار دادسرای تهران رفت و پرده از رفتارهای خشن شوهر خود برداشت.
وی مدعی شد: من و شوهرم که مجری تلویزیون است و باعث شادی مردم می‌شود دو فرزند داریم. برخلاف چهره شاد وی در تلویزیون، او مردی خشن است و همیشه با من بنای ناسازگاری دارد اما من به خاطر حفظ آبرو و آرامش خانواده همیشه سعی می‌کردم که در مقابل زورگویی‌های وی سکوت کنم. این زن جوان در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: کار به جایی کشید که بداخلاقی‌های همسرم تبدیل به کتک‌کاری شد. وی فکر می‌کرد که من کیسه بوکس‌اش هستم، همیشه با مشت و لگد به جانم می‌افتاد.


روز گذشته نیز به من حمله‌ور شد و با مشت محکمی که به صورتم زد باعث شد بینی‌ام بشکند. وی در ادامه ادعاهای خود افزود: حالا از این شوهر زورگو و خشن به خاطر کتک کاری‌هایش شکایت دارم چرا که آرامش و امنیت جانی را از من سلب کرده است و به تنگ آمده‌ام.
بنابر این گزارش، وقتی دادیار پرونده با مدارک همسر این مجری روبه‌رو شد دستور داد وی به دادسرا احضار شده و تحت تحقیق قرار گیرد.
اخبار فرهنگی و هنری - جام جم آنلاین


ویدیو : مجری خوش خنده تلویزیون بینی همسرش را شکست!!