مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم واحد تهران مرکزی مجددا پلمپ شد : مجتمع دانشگاهی ...



مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم واحد تهران مرکزی مجددا پلمپ شد

خبرگزاری فارس: مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، با شکایت صاحب اصلی زمین به جهت تصرف غیرقانونی، برای دومین‌بار پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برای دومین بار امروز (چهارشنبه) پلمپ شد.

 

مجتمع پیامبر اعظم تهران مرکز , مجتمع پیامبر اعظم , پیامبر مرکزی مجتمع پیامبر

 

یکی از دانشجویان این واحد دانشگاهی که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با فارس گفت: «پلمپ مجتمع پیامبر اعظم(ص) درحالی صورت گرفت که دانشجویان و اساتید سر کلاس‌های درس بودند».

وی همچنین خواستار رسیدگی مسئولان دانشگاه آزاد به مشکل به وجود آمده برای دانشجویان این مجتمع شد.

پیش از این هم روز یکشنبه 3 مردادماه امسال این واحد دانشگاهی پلمپ شده بود که پس از چند روز با پیگیری مسئولان دانشگاه فک پلمپ شد.

در آن زمان فردی که مدعی بود، زمین مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی متعلق به اوست با حکم قضایی، آب و برق این مجتمع دانشگاهی را درحالی قطع کرد که دانشجویان مجتمع پیامبراعظم(ص) در حال گذراندن دروس ترم تابستانی بودند.

گفته می‌شود فردی که در حال حاضر مالک زمین این مجتمع است، در دوره ریاست پیشین دانشگاه آزاد، به جهت تصرف غیرقانونی املاکش شکایت کرده و اکنون دادگاه پس از بررسی‌های جامع، حکم به تصرف غیرقانونی و پلمپ مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم(ص) داد.

به گزارش فارس، مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم در زمینی به مساحت  2 هکتار و دارای مجموعه ورزشی شـامل استخر، سونا، جکوزی و 3 سالن سرپوشـیده ‌است.


ویدیو : مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم واحد تهران مرکزی مجددا پلمپ شد