متهم طعمه ها را هیپنوتیزم می کرد :   اخبار حوادث - دستگیری سرشاخه شبکه هرمی ...



هیپنوتیزم , آموزش هیپنوتیزم , هیپنوتیزم با چشم

 

اخبار حوادث - دستگیری سرشاخه شبکه هرمی در اصفهان
متهم طعمه ها را هیپنوتیزم می کرد

یکی از سرشاخه های شرکت هرمی گالا که ماهیانه بیش از 22 هزار دلار درآمد داشت در اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سردار عبدالرضا آقاخانی در این باره گفت: در پی شکایت جوانی به پلیس آگاهی استان اصفهان مبنی بر اینکه فردی به منظور عضویت و سرمایه گذاری در شرکت هرمی گالا وی را اغفال و فریب داده و از او مبلغ چهار میلیارد ریال دریافت و متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده ای در این زمینه مشخص شد این فرد دارای دو جایگاه در شرکت هرمی گالا بوده و از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی این شرکت است که پس انهدام کامل آن در سطح استان از دست ماموران مخفی شده بود. این شخص در سال های اخیر به صورت مخفیانه و زیرزمینی در گوشه و کنار استان با روش هیپنوتیزم و شستشوی مغزی توانسته بود اقدام به فریب و اغفال جوانان کرده و سرمایه های آنان را به نفع شرکت دریافت و از آنان سوء استفاده کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه روزی و اقدامات ویژه پلیسی توانستند مخفیگاه این متهم را در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه متهم 411 نفر را به عنوان زیرشاخه برای خود جمع آوری کرده بود، گفت: درآمد این شخص 22 هزار و 954 دلار در ماه بود و از این طریق از زیرمجموعه های خود سوء استفاده و کلاهبرداری می کرد و هیچ سودی نیز به آنان ارائه نمی کرد.

اخبار حوادث - مهر

 


ویدیو : متهم طعمه ها را هیپنوتیزم می کرد