مبعلی: از ازبکستان با امتیاز برمی‎گردیم : ایمان مبعلی بازیکن تیم نفت که پس ...


ایمان مبعلی بازیکن تیم نفت که پس از 4 هفته در بازی با الجیش مجددا در ارنج اصلی قرار گرفت و موفق شد برای تیمش گل بزند، امیدوار است که نفت در دیدار مقابل پاختاکور هم با امتیاز به ایران برگردد. ورزش سه: مبعلی گفت: خدا را شکر پس از 4 هفته غیبت به دلیل مصدومیت در بازی با الجیش توانستم برای نفت به میدان بروم. البته پیش از این بازی هم چند جلسه تمرین کرده بودیم، بدنسازی هم انجام داده بودم و خدا را شکر آماده بودم.

برد الجیش را مدیون تماشاگران هستیم

البته الجیش بسیار تیم خوبی بود، 6 بازیکن خارجی داشت که از هر 6 بازیکن خارجی اش هم استفاده کرده بود. به هر حال ما می‌ دانستیم که بازی مقابل الجیش تک بازی است و ممکن است ما راهی مرحله گروهی آسیا نشویم برای همین استرس داشتیم اما بردمان را یک جورهایی مدیون همان تماشاگرهایی هستیم که به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند.

گروه نفت خیلی خیلی سخت است

نفت در یکی از گروه های خیلی خیلی سخت قرار دارد. اولین حریف ما پاختاکور 26 بازی بدون باخته بود، العین بهترین تیم امارات است. الشباب هم که دیدید فصل گذشته به نوعی استقلال را حذف کرد و از گروه خودش صعود کرد. این نشان می‌ دهد که ما در گروه بسیار سختی هستیم اما نفت یک تیم یکدل و یکدستی است. در حال حاضر بیشتر تلاش و تمرکز ما روی بازی های آسیایی است. بازیکنان نفت در هر بازی با تمام وجود به زمین می‌ روند و چون مربی را دوست دارند و همدل هستند، نتیجه می‌ گیرند.

این سومین حضور من در آسیاست

من تا به حال 2 بار به همراه استقلال در جام باشگاه های آسیا حاضر شدم. البته قبل از استقلال با فولاد قهرمان لیگ شدیم اما زمانی که می‌ بایست این تیم به آسیا برود، من از این تیم جدا شدم و به یک تیم اماراتی رفتم. در آنجا هم قهرمان شدیم باز هم این تیم جدا شدم و به الوصل رفتم، برای همین اولین حضور من در آسیا در تیم استقلال بود.

جای هیچ اشتباهی در آسیا وجود ندارد

با توجه به تجربه ای که من در آسیا دارم انگیزه آدم در این رقابت ها خیلی زیاد است چون همه می‌ دانند که این رقابت ها با لیگ فرق می‌ کند. در لیگ اگر اشتباه کنی جای جبران هست اما در این رقابت ها به خاطر اینکه تیم ها از هافبک ها و مهاجمان سطح بالایی بهره می‌ برند، هر اشتباه ممکن است با گل خوردن همراه باشد. ضمن اینکه وقتی بازی ها پخش مستقیم است انگیزه بازیکنان را بالا می‌ برد. بعد شما فکر کنید که در یک زمین خوب با تیم های قوی بازی می‌ کنید، قطعا بازی های خوبی از آب در می‌آید.

از ازبکستان با امتیاز برمی گردیم

ما از پاختاکور شناخت کافی ای نداریم چون لیگ ازبکستان هنوز شروع نشده اما می‌ دانیم این تیم قهرمان ازبکستان است و 26 بازی بدون باخته بود. تیم های ایرانی هم معمولا جلوی ازبکستان یا امتیاز از دست می‌ دهند یا متوقف می‌ شوند. قطعا در این بازی جوان ها و باتجربه ها کنار هم مسوولیت ها را تقسیم می‌ کنند و ما امیدوار هستیم که بتوانیم از ازبکستان با امتیاز برگردیم.


ویدیو : مبعلی: از ازبکستان با امتیاز برمی‎گردیم