مایلی‌کهن: در سال 96 کار فن‌خال را کردم : سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ...


سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که در جام ملت‌های ۱۹۹۶ کاری که فن‌خال در جام جهانی ۲۰۱۴ را کرد، انجام داده است. خبرگزاری تسنیم: محمد مایلی‌کهن درباره شرط بندی در فوتبال گفت: این نظرسنجی‌های فوتبالی که انجام می‌شود، هم نوعی شرط‌بندی است و هیچ فرقی با شرط‌بندی ندارد. شرط‌بندی در فوتبال همیشه بوده و علاوه بر بازیکنان، مربیان هم در آن حضور دارند.

سرمربی پیشین تیم ملی در ادامه در خصوص کی‌روش گفت: من از طریق آمار حرف می‌زنم. طبق آمار ایران تیم چهارم جدول گروهش شده که این نتیجه را هر فردی می‌توانست کسب کند حتی عباس آقا تدارکات تیم ملی. ما در پاس، حفظ توپ و خیلی چیزهای دیگر مشکل داشتیم در تمام آمارها آخرین تیم بودیم. با این شرایط حفظ کی‌روش معنا ندارد.

وی در خصوص بازی امشب هلند و آرژانتین اظهار داشت: هلند برنده این بازی خواهد بود. آنها بعد از آلمان بهترین تیم جام هستند و شرایط خوبی تاکنون داشته‌اند. هلند با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کند و بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشته اما آرژانتین متکی به مسی است و بازی‌های خوبی انجام نداده است.

مایلی‌کهن گفت: در سال 1996 شبیه کار فن‌خال را انجام دادم و عابدزاده را جایگزین نکیسا کردم که این تعویض جواب داد اما هیچ اشاره‌ای به آن نمی‌شود و حالا که فن‌خال این کار را کرده همه از او تعریف می‌کنند.

وی در خصوص پرسپولیس تاکید کرد: هیچ صبحتی در مورد پرسپولیس ندارم.

مایلی‌کهن در خصوص حضورش در راه‌آهن گفت: هیچ صحبتی با من نشده و سر نخواستن ما دعواست.


ویدیو : مایلی‌کهن: در سال 96 کار فن‌خال را کردم