مایلی‌کهن: بردن ۸۰ نفر به عربستان کار فرهنگی نیست/با گدایی پول ورزشگاه را تهیه می‌کنم :



از لیگ دوی آلمان بازیکن می‌آوریم اما مسلمان را نمی‌بینیم

مایلی‌کهن: بردن ۸۰ نفر به عربستان کار فرهنگی نیست/با گدایی پول ورزشگاه را تهیه می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: کار فرهنگی به این بود که تماشاگران استقلال را ببخشند نه اینکه ۸۰ نفر را به عربستان ببرند.

خبر ورزشی - به گزارش  فارس، محمد مایلی‌کهن پس از شکست 2 بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: اگر قرار است وقت بگذاریم و مطالب را دقیق ننویسند فایده‌ ندارد. تسلیت گفتم به بوشهری‌ها هیچکس چیزی ننوشت. تنها کسی هستم که باخت و بردم فایده‌ای ندارد. حتی خبرگزاری ایرنا این حرف را نزد. حتی گفتم یک آدم نجیب و شریف به ورزش کمک کرد بازهم دیده نشد. اگر قرار است ننویسید حرف نزنم.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که داشتیم و مشکلات‌مان بد هم عنوان می‌شود و همه متوجه هدایتی می‌شود من هیچ وقت هدایتی را مقصر ندانستم او پول را تزریق کرده اما پول با تاخیر داده شده است. نباید آدمی که از جیبش خرج کرده از ورزش دورش کنیم. امروز خوب و قابل قبول بازی کردیم سه موقعیت گلزنی در ابتدای بازی داشتیم. در یکی از آنها استقلال کرنر به دست آورد و گل زد و در ادامه بازی متعادل بود و بعد روی یک ضربه کاشته که از دروازه دور بود گل خوردیم که نباید می‌خوردیم. در نیمه دوم مقابل استقلال در حد تیم ملی خوب بازی کردیم یازده بازیکن در میدان هستند و یازده بازیکن خوب هم بیرون هستند. عزیزان دورودی بازی را دیدند و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: به لیگ یک سقوط کردیم اما برای بازی جوانمردانه باید خوب بازی کنیم امروز بازی کردیم و دوباره در شهر دورود باید مقابل آلومینیوم بازی کنیم مقابل تیمی که در خطر سقوط است باید بازی کنیم. باید در زمینه برنامه‌ریزی بهتر عمل می‌شد.

مایلی‌کهن در مورد اینکه تاج گفت اگر تیم ملی برنامه‌هایش را بدهد سازمان لیگ هم برنامه‌های سال آینده را می‌دهد گفت: امیدوارم که حرف‌های تاج بشود زمان عزیزمحمدی هم این حرف‌ها بود. اگر مربی ایرانی بود سر و صدا می‌کردند با این نتایج می‌رویم بازیکن از دسته دوم آلمان می‌آوریم اما مسلمان را نمی‌بینیم دستیاران ایرانی را نمی‌بینند و از خارج دستیار می آوریم. این همه تلاش می‌کنیم و آقایان را می‌آوریم روی نیمکت تیم ملی، همه این کارها را بکنند. می‌گویند می‌خواهیم در امارات اردو بزنیم تجربه 40 ساله من می‌گوید که بازیکنان ایرانی نمی‌توانند بیش از دو سه روز از خانواده دور باشند. سازمان لیگ چه ربطی دارد. کی‌روش هر روز رفته مرخصی، آیت اللهی هم انگار ما از پشت کوه آمده‌ایم می‌گوید او مرخصی‌اش تمام شده است. مگر قبل از جام جهانی مرخصی داریم؟ دبیر فدراسیون شان خودش را پایین آورده و سرپرست تیم ملی شده است و می‌گوید.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه گهر تشکیلات نداشته است، گفت: موافقم که باید تشکیلات باشد. تیم‌هایی که صعود می‌کنند اگر بازی نکنند از بین می‌روند. مردم لرستان دلسرد نشوند و تیم گهر کاری کرد که در تاریخ باقی ماند. کار متوسل زاده را به یاد دارید؟ در واقع هیچ چیز از ارزش‌های مردم دورود کم نکرده است.  شهری که نگران انجام بازی در آن بودیم باید با ساختار مناسب و زیرسازی بالا بیایند و می‌توانند سهمیه لیگ برتر را به دست بیاورند امتیازهایشان را به تیم‌های دیگر بفروشند که می‌توانند این کارها را انجام بدهند.

وی افزود: تقاضا کردیم بازی با حضور تماشاگر باشد و عواید ناشی از این بازی در اختیار عزیزان دورودی باشد در کنار مبلغ ناچیزی که من دادم تاسف می‌خورم که این امر محقق نشد کار فرهنگی این بود نه اعزام 80 نفره به عربستان اگرچه اعلام کردند با این قضیه موافقیم اما موافقت زمانی است که باشگاه استقلال یک نامه بزند چون احساس می‌شد اگر هوادار بیاید تحت فشار قرار می‌گیرند و برخی از صحبت‌های اطراف تیم مبنی بر این بود. اگر شهر به شهر و روستا به روستا گدایی کنم و پای مردم را ببوسم تلاش می‌کنم ورزشگاه شهر دورود تکمیل شود. با کار ناچیز من ورزشگاه دورود تکمیل نمی‌شود من دوست دارم از این شهر نجیب و کوچک حمایت کنید./فارس

 

 

 


ویدیو : مایلی‌کهن: بردن ۸۰ نفر به عربستان کار فرهنگی نیست/با گدایی پول ورزشگاه را تهیه می‌کنم