مایلی‌کهن؟ باور نمی‌کنیم! : اینکه محمد مایلی‌کهن به دفتر علی کفاشیان رفته باشد ...



ضرب المثل قسم روباه را باور کنیم یا دم خروس را , قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را , چگونه خودارضایی کنیم

اینکه محمد مایلی‌کهن به دفتر علی کفاشیان رفته باشد و بعد از به هم زدن میز کار رئیس فدراسیون، به او بگوید؛ «اگر پولم را ندهی، پولت می‌کنم» باورکردنی نیست.

به گزارش خبرورزشی؛ دیروز دو سایت و یك خبرگزاری این گزارش را مخابره كردند و مدعی شدند مایلی‌كهن برای دریافت طلبش، فدراسیون را روی سر خود گذاشت...

ما كه باورمان نشد. مگر مایلی‌كهن دستگاه چاپ اسكناس دارد كه بخواهد كفاشیان را تبدیل به پول كند؟! اصلاً مگر می‌شود كسی كه خودش از پولكی بودن كروش می‌نالید، الان حرف از پول بزند و برای طلبش - كه البته حق طبیعی‌اش است و باید به او بپردازند- داد و هوار راه بیندازد؟ این رفتار كه باور نمی‌كنیم از مایلی‌كهن سر زده باشد، اصلاً با گفتار او سازگار نیست.

نه، امكان ندارد... تا محمد مایلی‌كهن خودش به خبرورزشی نگوید؛ «بله، من می‌خواستم كفاشیان را به پول تبدیل كنم»، این خبر را باور نمی‌كنیم.

محمد مایلی‌كهن امكان ندارد از خودش با ارائه چنین رفتاری، یك چهره جدید به جامعه ارائه بدهد تا مردم و منتقدان بگویند شما كه خودت منتقد خواسته‌های مالی كارلوس كروش بودی، چرا حالا دنبال پول هستی؟ منتظر روشنگری مایلی‌كهن هستیم تا یا گزارش‌های رسیده از مجادله لفظی‌اش با رئیس فدراسیون فوتبال را تكذیب كند، یا ما را از اشتباه درآورد!

 


ویدیو : مایلی‌کهن؟ باور نمی‌کنیم!