ماکسيما، کيفي ترين خودرو ايران :     بر اساس اعلام نتايج آخرين رده بندي کيفي ...



 

ایران خودرو , خلافی خودرو , جی پی اس خودرو

 

بر اساس اعلام نتايج آخرين رده بندي کيفي از جانب شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، ماکسيما، کيفي ترين خودرو کشور شناخته شد.

 


به گزارش ايلنا،بر اساس اعلام نتايج آخرين رده بندي کيفي ترين خودروهاي ساخت داخل، ماکسيما در جايگاه اول کيفي ترين خودرو کشور قرار گرفت.


بر اساس اين گزارش خودرو مگان شرکت پارس خودرو نيز همچون هفته‌هاي قبل در رده کيفي‌ترين خودروهاي کشور قرار گرفت و مکان سوم جدول رده بندي کيفي‌ترين خودروهاي ساخت داخل را به خود اختصاص داد و تندر?? شرکت ايران خودرو در مقام چهارم و ??? معمولي و SD اين شرکت نيز که درهفته‌هاي گذشته و در غياب خودرو ماکسيما به سطح بالاي جدول آمده بود در مکان ششم و هفتم جدول قرا گرفت.


اين گزارش حاکي است در آخرين رده بندي اعلام شده توسط شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران در هفته ? سال ????، خودرو مگان ساخت شرکت پارس خودرو حائز کسب سطح کيفي A+، به عنوان بالاترين سطح کيفيت شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران شد.


در اين گزارش آمده است شرکت پارس خودرو در سال ?? نيز همچون سالهاي گذشته با هدف ماندگاري در عنوان کيفي ترين خودروساز کشور و تبديل شدن به کيفي ترين خودروساز خاورميانه، توليد خودروهاي خود را با شمارگان و کيفيت بسيار بالا ادامه خواهد داد و با کار مضاعف و همت مضاعف از همه توان خود در جهت بالابردن ضريب ايمني و رفاهي متقاضيان استفاده خواهد کرد.


در پايان اين گزارش تصريح شده است شرکت پارس خودرو با تکيه بر افزايش کيفي بر کليه محصولات خود و پرهيز از بزرگنمايي تک محصولي ، با ورود خودروهاي جديد ديگري به سبد محصولات با کيفيت خود مانند نيسان تينا و نيسان قشقايي، پارس خودرو گامهاي بلند ديگري در عرصه توليد خودروهاي با کيفيت و ايمن در کشور برداشته است.... / خبرگزارى ايلنا

 

 


ویدیو : ماکسيما، کيفي ترين خودرو ايران