مالیات قربانی گرفت؛ وکیلی رفت : همزمان با طرح استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی ...



ارتباط نامشروع مرد متاهل 3 قربانی گرفت , مالیات , مالیات بر ارزش افزوده

همزمان با طرح استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی در مجلس با محور اصلی مالیات، باخبر شدیم معاون مالیات‌های مستقیم سازمان مالیاتی از سمت خود کناره گیری کرده است.

طی هفته‌های اخیر رفت و آمد علی طیب‌نیا به بهارستان به خاطر تشدید انتقادها پیرامون مالیات اصناف به اوج خود رسید تا جایی که طیب نیا تا مرز استیضاح هم رفت.

در روزهایی که گذشت تعدادی بهارستانی‌ها به دنبال استیضاح وزیر اقتصاد بودند تا اینکه در هفته قبل خبری به نقل از نایب رئیس اول مجلس منتشر شد که حکایت از عدم وصول استیضاح وزیر اقتصاد تا اطلاع ثانوی در صحن علنی مجلس داشت. همین موضوع کافی بود تا برای همگان مشخص شود که تب استیضاح در مجلس خوابیده است.

هرچند تعدادی از نمایندگانی که به دنبال استیضاح طیب‌نیا هستند کماکان برخواسته خود پافشاری کرده و در جلسات مختلف با طیب‌نیا و سیف به بحث و گفتگو پیرامون محورهای استیضاح می‌پردازند.

اما همزمان با اوج گیری مباحث پیرامون استیضاح وزیر اقتصاد آن هم با محور اصلی اقتصاد باخبر شدیم حسین وکیلی معاون مالیات‌های مستقیم سازمان مالیاتی تقاضای بازنشستگی پیش از موعد کرده و با درخواست وی موافقت شده است.

برخی منابع آگاه کناره گیری وکیلی از سازمان مالیاتی را بی ارتباط با اتفاقات اخیر در حوزه مالیات نمی‌دانند؛ هنوز مشخص نیست چه کسی جای وکیلی را در سازمان مالیاتی خواهد گرفت.

اخبار اقتصادی - تسنیم

 


ویدیو : مالیات قربانی گرفت؛ وکیلی رفت