مارکوپولوی فوتبال ایران: با استقلال مذاکره کردم و شرایط خودم را گفتم : مهاجم ...



تیم ملی فوتبال ایران , شرایط فروش ایران خودرو , شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ملوان گفت: «من با استقلال مذاکراتی را انجام دادم و می‌خواهم تصمیمی بگیرم که بهترین انتخاب فوتبالم باشد.»

فرزاد حاتمی در خصوص مذاکرات خود با مسئولان باشگاه استقلال گفت: «صحبت‌های کوچکی با مسئولان استقلال داشتم و شرایط خودم را گفتم، در نهایت هم همه چیز را به خدا سپردم. باید دید چه شرایطی پیش خواهد آمد.»

 

وی در خصوص اینکه آیا دوست دارد به استقلال برگردد گفت: «فوتبال حرفه ای شده و من هم می‌خواهم این بار انتخابی انجام بدهم که اشتباه نکنم. سعی و تلاشم این است که این بار بهترین انتخاب فوتبالم را داشته باشم و سال ها در یک تیم بمانم. خودم هم یک جورهایی از مارکوپولو بودن خسته شده‌ام!»

 

مهاجم فصل گذشته ملوان با تاکید بر اینکه قراردادی با این باشگاه ندارد گفت: «من نمی‌دانم مسئول باشگاه ملوان در حال حاضر کیست البته هیات مدیره با تجربه‌ای را برای این تیم فعلا انتخاب کرده‌اند ولی منابع مالی این باشگاه که مهمترین چیز است هنوز مشخص نیست. مطالبات سال گذشته ما باقی مانده و کسی هم پاسخگو نیست.فقط امیدوارم ملوان به حال خود رها نشود.»

 

حاتمی در پایان تاکید کرد: «مردم انزلی مردمی فوتبال فهم هستند که بدون اینکه بخواهم غلو کنم با این تیم نفس می‌کشند. اواخر فصل گذشته تمام بازی های ما در انزلی پر از تماشاگر می‌شد و این کار را برای رقبا خیلی سخت کرده بود. آنها باعث شدند لیگ جذاب شود و من خیلی خوشحالم که ملوان در لیگ برتر ماند. امیدوارم امسال طوری با این تیم برخورد شود که این تیم مردمی و ریشه دار با قدرت در مسابقات ظاهر شود.»

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو : مارکوپولوی فوتبال ایران: با استقلال مذاکره کردم و شرایط خودم را گفتم