مادر زن اوباما در کاخ سفید چه می کند؟ +تصاویر : اخبار اجتماعی - مادر میشل اوباما ...



اخبار اجتماعی - مادر میشل اوباما قهرمان المپیک سالمندان است
مادر زن اوباما در کاخ سفید چه می کند؟ +تصاویر

رابینسون در 50 سالگی شروع به دویدن کرد و در سال 1997 مدال طلا در المپیک سالمندان الینویز در رشته های دوی 50 و 100 متر را کسب کرد. میشل اوباما، مادرش را الگوی خود می داند اما درعین حال از سیگاری بودن خانم رابینسون شکایت دارد.

 
“ماریان رابینسون” مادر بانوی اول آمریکا در بیشتر مراسم های کاخ سفید حضور دارد و اخیرا دخترش “میشل اوباما” و نوه هایش را در سفر به چین همراهی کرده است.

خانم رابینسون ۷۶ ساله در جریان سفر ۶ روزه “میشل اوباما ” به چین توجهات را به خود جلب کرد.

ایندیپندنت در این باره می نویسد: در سفر میشل اوباما به چین، خانم رابینسون به رئیس جمهور چین لبخند زد و در دیدارهای رسمی بانوی اول آمریکا در چین و در بنای تاریخی شهر ممنوعه حضور داشت. همراهی خانم رابینسون با دخترش حاکی از نگاهی اجمالی به نقش وی در خانواده اول آمریکا است. در واشنگتن خانم رابینسون بدون محافظ درون شهر می گردد و زندگی خصوصی وی توسط خانواده اوباما محافظت می شود. از مادر زن “باراک اوباما” مصاحبه های کمی در دست است.

سفید کردن زمینه تصاویر , شعر و دکلمه برای مادر تصاویر مادر و فرزند , ترنگ تصاویر از سیاه به سفید
میشل اوباما و مادرش ماریا رابینسون سمت چپ در کنار رئیس جمهور چین ژی جینپینگ و همسرش.


ماریا رابینسون پس از یک عمر زندگی در شیکاگو در سال ۲۰۰۹ به کاخ سفید رفت. زمانی که خانم رابینسون شیکاگو را به مقصد واشنگتن ترک کرد به یک خبرنگار گفت که با این امر راحت نیست. با گذشت پنج سال خانم رابینسون به خوبی به زندگی در کاخ سفید عادت کرده است و بیشتر بعدازظهرهای خود را در راهروهای بزرگ کاخ سفید کتاب می خواند و در طبقه سوم سکونت دارد. به گفته فرزندانش او همیشه مشغول است ولی سعی می کند درکنار نوه هایش باشد.

تصاویر سیاه سفید کارت کروسی , تصاویر سیاه و سفید بازار کرمان , هجوم ایرانی ها به اینستاگرام اوباما تصاویر


“ماریان رابینسون” از پدری نقاش و مادری خانه دار در شهر شیکاگو به دنیا آمد و در خانه ای کوچک در کنار هفت خواهر و برادر زندگی می کرد. او پس از ازدواج برای نگهداری دو فرزندش در خانه ماند. وی پیش از بازنشستگی منشی بانک بوده و در کلاس های یوگا شرکت می کرد. وقتی دخترش از او خواست تا به واشنگتن بیاید، ماریان قصد داشت در یک آپارتمان جداگانه زندگی کند ولی در نهایت به طبقه سوم کاخ سفید رفت و بقیه خانواده اوباما نیز در طبقه دوم ساکن شدند. او در مقاله ای نوشته است: «یکی از بزرگترین خوشبختی های زندگی من دیدن بزرگ شدن نوه هایم بود، کار من همین است که مادربزرگ باشم».
"باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا با مادرزنش ماریان رابینسون و همسرش میشل اوباما در جریان مسابقه بسکتبال در دانشگاه جورج واشنگتن

 

مادر نوزاد رها شده در ترکیه شناسایی شد تصاویر , مجموعه تصاویر مدل لباس بچه گانه سری سیاه و سفید , قتل دختر 4 ساله توسط مادر بی رحمی او تصاویر
“باراک اوباما” رئیس جمهور آمریکا با مادر زنش ماریان رابینسون و همسرش میشل اوباما در جریان مسابقه بسکتبال در دانشگاه جورج واشنگتن


خانم رابینسون وقت خود را به شرکت در کنسرت های موسیقی و جشن های تولد در واشنگتن می گذراند. مادر زن “باراک اوباما” در رستوران های واشنگتن در حال صرف شام با اقوامش دیده شده است. رابینسون در ۵۰ سالگی شروع به دویدن کرد و در سال ۱۹۹۷ مدال طلا در المپیک سالمندان الینویز در رشته های دوی ۵۰ و ۱۰۰ متر را کسب کرد. میشل اوباما، مادرش را الگوی خود می داند اما درعین حال از سیگاری بودن خانم رابینسون شکایت دارد. او درباره مادرش به یک مجله گفته است: «او دقیقا کاری را انجام می دهد که دوست دارد و از کسی عذرخواهی نمی کند».

 

تصاویر زیبا , تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما
ماریان رابینسون در کنار وزیر آموزش و پرورش آمریکا

 

اخبار اجتماعی - پیام نو


ویدیو : مادر زن اوباما در کاخ سفید چه می کند؟ +تصاویر