مادرخوانده دختر 18 ماهه اش را کشت : یک دختر خردسال ۱۸ ماهه ساکن شهر «بیرمنگام» ...


یک دختر خردسال ۱۸ ماهه ساکن شهر «بیرمنگام» انگلیس، به دلیل شدت جراحات وارده به دلیل ضرب و شتم مادرخوانده‌اش به قتل رسید. خبرگزرای تسنیم: یک دختر خردسال 18 ماهه در شهر «بیرمنگام»(Birmingham) دومین شهر پرجمعیت انگلیس بعد از لندن، به دلیل شدت جراحات وارده به واسطه ضرب و شتم مادر خوانده‌اش به قتل رسید.

به گزارش روزنامه گاردین، دادگاه خانم «داونر» (Kandyce Downer) را به اتهام وارد کردن 120 آسیب جداگانه به «کیگان» نوزاد دختر چند ماهه که منجر به مرگ این کودک شده گناهکار شناخت.

بر اساس این گزارش، فقط چند ماه از زمانی که خانم «داونر» سرپرستی این نوزاد نورسیده را پذیرفته بود نمی‌گذشت که خبر ضرب و شتم منجر به مرگ این کودک تیتر اصلی روزنامه‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری انگلیس را به خود اختصاص داد.

اعضای بدن جنین خواهر در شکم دختر 15 ماهه تصاویر , کشتن یک دختر بچه 2 ماهه توسط مادرش , لباس دختر یک ماهه

با وجود تفهیم اتهام، «داونر» 35 ساله قتل دختر 18 ماه‌اش «کیگان» را انکار می‌کند.
قتل دختر ۱۸ ماهه به دست مادرخوانده‌اش +عکس

به گفته دادگاه شهر بیرمنگام انگلیس، بیش از 100 کبودی، زخم یا علائم خراشیدگی و کوفتگی روی صورت و بدن این نوزاد کشف شده است.

روز 9 ماه مارس سال 2014 بود که «کیگان» از یک مادر معتاد متولد شد و بلافاصله تحت مراقبت سیستم خدمات اجتماعی قرار گرفت تا بتوانند مادری شایسته برای او پیدا کنند.

بعد از گذشت 10 ماه دادگاه سرپرستی بچه را به خانم «داونر» سپرد و از ماه ژانویه 2015 وی به عنوان قیم قانونی «کیگان» برگزیده شد.

بررسی‌های پزشکی قانونی علت مرگ را تکرار آسیب‌های وارده و بی‌توجهی و غفلت آشکار نسبت به این آسیب‌ها عنوان کرد.

طبق گزارش پزشکی قانونی نوزاد در حالی توسط امدادگران پیدا شد که آثار عفونت، تروما(آسیب و جراحت) در قفسه سینه و آسیب به سر در او مشهود بود.

49 زخم یا علائم زخم روی صورت و بدن کودک وجود داشت و 68 مورد آثار کبودی و خراش‌های دیگر که تقریباً در تمام قسمت‌های بدن او وجود داشت.

به گفته «نایجل پاور» (Nigel Power) دادستان این پرونده زندگی شخصی خانم «داونر» به دلیل طلاق از همسرش و مشکلاتی که وی با نامزد جدیدش داشت دچار بی‌نظمی و اختلال شده بود".

محاکمه «داونر»، در حالی ادامه دارد که وی همچنان قتل دخترخوانده‌اش را انکار می‌کند.


ویدیو : مادرخوانده دختر 18 ماهه اش را کشت