ماجرای مهاباد از زبان اژه ای : معاون اول قوه قضاییه گفت: تقصیر متهم پرونده ...



ماجرای بیماری بابک زنجانی از زبان وکیلش , ماجرای زن مقفود شده خیابان پاسداران از زبان خانواده اش , ماجرای سیگار کشیدن مهران مدیری از زبان خشایار الوند

معاون اول قوه قضاییه گفت: تقصیر متهم پرونده حادثه مهاباد فی الجمله روشن است اما اینکه میزان اتهام چقدر است بعدا مشخص می شود.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز شنبه در حاشیه سی امین جشن پایان تحصیلی دانش آموختگان قضایی در دانشگاه علوم قضایی به خبرنگاران گفت: درخصوص حادثه مهاباد باید بگویم ارباب رسانه ها باید توجه داشته باشند که چرا اتفاقی می افتد ناخوداگاه جریان را منتشر می کنند در حالی که از ماهیت آن بی اطلاع هستند.

وی ادامه داد: سایتی مطلبی را منتشر می کند و ما آنقدر آن را بال و پر می دهیم و مسایل حق و باطل را قاطی می کنیم که این موجب تشویش افکار عمومی می شود.

محسنی اژه ای با بیان اینکه این کار خدمت به جامعه نیست، افزود: انتشار اینگونه اخبار، مخاطره افکاری عمومی را به همراه دارد.

معاون اول قوه قضاییه اظهار داشت: فردی به جهاتی اتفاقی برایش پیش آمد و یا خودش آن اتفاق را پیش آورد و اتهامی در این وسط وجود دارد که در حال رسیدگی است.

وی افزود: دستگاه قضاییه و نیروی انتظامی وارد شده اند و افراد متهم احضار و بازداشت شدند. اجازه بدهید جزییاتش را بعد از انجام مراحل تحقیقات و رسیدگی، بیان کنم.


 اخبار  اجتماعی  -  انتخاب 


ویدیو : ماجرای مهاباد از زبان اژه ای