ماجرای لغو مجوز کنسرت علیرضا قربانی : استاندار تهران اعلام کرد: با مدیری که ...


استاندار تهران اعلام کرد: با مدیری که مشکل اخلاقی یا مالی داشته باشد، مماشات نکرده و به سرعت آن را حذف می‌کنیم. خبرگزاری مهر: استاندار تهران اعلام کرد: با مدیری که مشکل اخلاقی یا مالی داشته باشد، مماشات نکرده و به سرعت آن را حذف می‌کنیم.

سید حسین هاشمی در جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، از معاون سیاسی وزیر خواست تا در انتخابات سال آینده رای‌گیری در تهران کاملا الکترونیکی برگزار شود. همچنین از وی خواست این موضوع را با رئیس‌جمهور و معاون اول هم مطرح کرده تا به نتیجه برسد.

استاندار تهران همچنین با بیان اینکه در دو سال گذشته نگذاشتیم تهران دغدغه دولت شود، گفت: از همان روز اول گفتم با مدیری که مشکل اخلاقی یا مالی داشته باشد، مماشات نکرده و به سرعت آن را حذف می‌کنیم که چند نفر از مدیران عزل شده‌اند. به عنوان مثال سه مدیر در شهرستان پردیس را به دلیل مشکلاتی که در آب آن منطقه رخ داد، به سرعت عزل کردند.

هاشمی همچنین اعلام کرد: تمام تشکل‌ها و احزابی که داخل نظام هستند، چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب می‌توانند گردهمایی یا همایش بدون مجوز برگزار کنند. البته باید ما را مطلع کنند تا مشکل امنیتی رخ ندهد. همچنین تمامی نشست‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها را به خودشان واگذار کرده ایم مگر ایام خاصی مانند ۱۳ آبان یا ۲۲ بهمن و ۱۶ آذر که نیاز به اطلاع است.

وی همچنین در مورد لغو کنسرت علیرضا قربانی در دانشگاه شهید بهشتی، گفت: موضوع را به سرعت پیگیری کردم و نیروی انتظامی هم اطلاعی نداشت. بعد فهمیدیم مجوز برای پنجم اسفند ماه بوده اما آنها ۱۱ اسفند خواسته‌اند کنسرت را برگزار کنند و چون در این تاریخ، ایام فاطمیه بود، دانشگاه اجازه نداده است و ما هم موافق هستیم.


ویدیو : ماجرای لغو مجوز کنسرت علیرضا قربانی