ماجرای قهر تکراری هدایتی و خودداری از کمک به پرسپولیس چیست؟ : برخلاف استقلال ...



ماجرای اتوبوس تشریفاتی پرسپولیس چیست؟ , ماجرای اسم یاحسین روی ماه چیست؟ , ماجرای روز کوروش چیست

برخلاف استقلال که انگار چندان مشتری ندارد پرسپولیس یکی دو مشتری پروپاقرص دارد.

حسین هدایتی که حمایت بخشی از پیشکسوتان پرسپولیس را هم به دنبال خود دارد یکی از این خریداران است که این روزها البته امیدواری‌اش برای نزدیک شدن هرچه بیشتر در قالب یکی از اعضای هیات مدیره به تیم مدیریتی پرسپولیس هم قوت گرفته بود. اما عابر بانک پرسپولیسی‌ها بعد از یکی دو مانور تبلیغاتی بار دیگر شب گذشته قید کمک به پرسپولیس را زد. او در یک پیام اینستاگرامی به هوادارانش اعلام کرد که دیگر به پرسپولیس کمک نمی‌کند.

به گزارش تابناک، حسین هدایتی شب گذشته در اینستاگرامش بعد از تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی و دادن وعده پرداخت پاداش به ملی‌پوشان نوشت: «اما در مورد پرسپولیس فکر کنم آقایان دوباره طبق معمول با توجه به توافقات صورت گرفته و رفتن تو پیچ و لذا حضور موقتى ما و هـمکارانم ظاهـرأ مورد رضایت آقایان نیست. بنابراین تلاش می‌کنیم در مزایده شرکت تا بلکه پیروز میدان باشیم، انشاالله. هـر آنچه از نیم فصل تا این ساعت پرداخت شده به عنوان یک شاخه گل سرخ تقدیم به شما هـواداران. لذا از این ساعت به بعد به دلیل پیچش آقایان بنده پرداخت و تعهـدى نخواهـم داشت تا پیروزى در مزایده و تحویل گرفتن باشگاه. یا علی.»

خداحافظی چندبار حسین هدایتی از کمک مالی به پرسپولیس یکی دو روز بعد از آزادی حمیدرضا سیاسی اتفاق افتاد مدیرعامل میلیاردر باشگاه پرسپولیس که چند ماهی را در بی‌خبری محض در زندان به‌سر می‌برد و در اواسط این هفته از زندان آزاد شد. اگرچه سیاسی امروز اعلام کرد که قصدی برای شرکت در مزایده باشگاه پرسپولیس ندارد اما بسیاری قهر هدایتی از پرسپولیس را به آزادی سیاسی مرتبط دانسته‌اند. مهم‌ترین آنها امیرعابدینی است که از جمله پیشکسوتان پرسپولیسی تیم هدایتی است. او امروز ادعا کرد که هدایتی از وزارت ورزش و جوانان بازی خورده و آزاد شدن سیاسی همه معادلات را برهم زد.

با این حال هنوز نحوه ورود و نوع همکاری هدایتی با هیات مدیره پرسپولیس مشخص نیست. هدایتی که برای جلب نظر هواداران و افکار عمومی فقط 900 میلیون برای خرید بلیط‌های بازی النصر هزینه کرده گویا قرار بوده به‌عنوان اسپانسر به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شود. عابدینی امروز در گفت‌وگو با مهر چنین گفته: « مگر وزارت ورزش دنبال اسپانسر نیست؟ وقتی چنین آدم‌هایی هستند چرا نباید باشگاه را به آنها بدهیم؟» اما درباره نحوه اسپانسر شدن هدایتی در پرسپولیس شک و شبهه‌هایی وجود دارد. هدایتی که با نزدیک شدنش به پرسپولیس در بازی این تیم برابر النصر آرام شرکت «استیل آذین ایرانیان» را بر روی پیراهن سرخ‌ها درج کرده گویا این تیم را دچار یک مشکل حقوقی با اسپانسر قبلی کرده است. نامه‌نیوز مدعی شده که درج نام استیل آذین ایرانیان منجر به یک شکایت 14 میلیاردی از پرسپولیس شده است.

 

«تغییر اسپانسر و درج نام استیل آذین روی پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای مسئولان باشگاه دردسرساز شده است. نماینده اسپانسر قبلی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا درگیری لفظی شدیدی بین او و مدیران فعلی پرسپولیس بوجود بیاید. در همین زمینه شنیده می شود اسپانسر قبلی باشگاه قصد دارد از حسین هدایتی شکایت کنند و غرامتی در حدود 14 میلیارد از او دریافت کنند.»

غالبا کسی که بخواهد به‌عنوان اسپانسر به هیات مدیره اضافه شود باید ابتدا قرارداد عقد کند و طبق قرارداد چک‌های پرداختی خود را در اختیار باشگاه قراردهد تا آنگاه حکم عضویت او در هیات مدیره صادر شود. بدیهی است که در صورت عقد قرارداد اسپانسری هم مشکلی برای ثبت عنوان استیل‌آذین ایرانیان روی پیراهن وجود نداشته و شکایت اسپانسر قبلی هم بی‌معنی بوده.به نظر می‌رسد در راه عضویت هدایتی در هیات مدیره پرسپولیس به‌عنوان اسپانسر ابهاماتی وجود دارد که قهر هدایتی به دلیل «پیچش» آقایان همه آن نیست. این تعلل در اضافه شدن هدایتی به‌عنوان اسپانسر به هیات مدیره پرسپولیس در حالی است که شنیده‌ها حکایت از این دارد که همزمان با هدایتی یک اسپانسر دیگر با چک سه میلیاردی آماده عقد قرارداد بود که بخاطر هدایتی از حضور او چشم‌پوشی شد.

مزایده سوم استقلال و پرسپولیس اردیبهشت ماه امسال در حالی برگزار می‌شود که به نظر می‌رسد مشتریان پروپاقرص و پر سروصدایی دارد. عابدینی امروز در گفت‌وگوی حمایتی خود از هدایتی اعلام کرد « هدایتی قطعا در مزایده پرسپولیس شرکت می‌کند و مطمئنم که شانس برنده شدن را هم دارد چون رقم خوبی را می‌دهد. بعید است کسی بتواند با او رقابت کند.» این در حالی است که در روزهای گذشته خریداران جدید و پروپاقرصی دیگری هم به میدان آمدند.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو : ماجرای قهر تکراری هدایتی و خودداری از کمک به پرسپولیس چیست؟