ماجرای روح سرگردان مایکل جکسون چیست؟ : لاتویا جکسون، خواهر مایکل جکسون ، بعد ...


لاتویا جکسون، خواهر مایکل جکسون ، بعد از صحبت کردن با بادی گارد مادرش متقاعد شد که برادرش هنوز هم به خانه خانوادگی جکسونها سر می زند. لاتویا که قبلا" خواننده بود ... آفتاب: لاتویا جکسون، خواهر مایکل جکسون ، بعد از صحبت کردن با بادی گارد مادرش متقاعد شد که برادرش هنوز هم به خانه خانوادگی جکسونها سر می زند. لاتویا که قبلا" خواننده بود و در حال حاضر درزمینه مستند های تلویزیونی فعالیت می کند اخیرا" متوجه شده است که اتفاقات عجیب و غریبی در این خانه رخ می دهد و حالا مطمئن است که سلطان پاپ مرتبا" به این خانه سر می زند.

مایکل جکسون , دانلود مایکل جکسون , خواهر مایکل جکسون

لاتویا جکسون گفت:« یکی از بادی گاردهای مادرم به من گفت که هر شب سگش پارس می کند و به یکی از پنجره های این خانه نگاه می کند، من به او گفتم این پنجره اتاق خواب مایکل است، او همیشه آنجا می ماند.»

« او گفت که سگش هر شب در یک ساعت خاص و مشخص به این پنجره نگاه می کند و پارس می کند و بعد از مدتی به یک بخش دیگر خانه نگاه می کند و پارس می کند و بعد صدای رقصیدن یک نفر به گوش می رسد!!.»

«مایکل هر یکشنبه دو ساعت متوالی این کار را انجام می داد »
او در ادامه صحبتهایش گفت:« وقتی این حرفها را شنیدم با خودم گفتم, شاید مایکل می خواهد با من صحبت کند، شاید می خواهد چیز مهمی به من بگوید.»


ویدیو : ماجرای روح سرگردان مایکل جکسون چیست؟