لیپوساكشن چقدر دوام دارد؟ : دانشمندان متوجه شدند لیپوساكشن در اكثر موارد فقط ...


دانشمندان متوجه شدند لیپوساكشن در اكثر موارد فقط یك سال دوام دارد و بعد از این مدت چربی‌های خارج شده از بدن در قسمت‌های دیگر ظاهر می‌شوند.

دانشمندان متوجه شدند لیپوساكشن در اكثر موارد فقط یك سال دوام دارد و بعد از این مدت چربی‌های خارج شده از بدن در قسمت‌های دیگر ظاهر می‌شوند.
برای مثال افرادی كه با عمل جراحی چربی‌هایی را از قسمت ران‌های پای خود خارج كرده‌اند، بعد از مدتی شاهد بازگشت آن‌ها به بازوها یا دیگر بخش‌های بدن خواهند بود. به این ترتیب می‌توان گفت این اعمال جراحی در دراز مدت چندان سودمند نیستند و بیماران را دوباره به خانه اول بازمی‌گردانند. معمولا این نوع جراحی‌ها در اطراف ران‌ها، شكم و پشت انجام می‌شوند اما دانشمندان متوجه شدند بعد از حدود یك سال، چربی‌های خارج شده روی شانه‌ها، اطراف بازوها و بالای شكم ظاهر خواهند شد. لیپوساكشن یكی از روش‌های ساده و در عین حال همراه با عوارض نسبتا زیاد برای خارج كردن چربی‌های اضافه از بدن است. در این روش یك لوله به زیر پوست بیمار فرستاده می‌شود و با مكش بسیار قوی، چربی‌های ذخیره شده در یك عضو به خارج از بدن انتقال داده می‌شود. بعد از آن‌كه ورم و جراحات حاصل از جراحی بهبود پیدا كرد، بیمار متوجه می‌شود حجم بخش‌هایی از بدن كه تحت این عمل جراحی قرار گرفته‌اند كوچك‌تر شده و در حقیقت او نتیجه چند ماه رژیم گرفتن را در یك عمل ساده خلاصه كرده است. اما آخرین تحقیقات نشان می‌دهد، این نوع جراحی در كنار تمام عوارض و خطراتی كه ممكن است به همراه داشته باشد، حداكثر یك سال دوام دارد.


ویدیو : لیپوساكشن چقدر دوام دارد؟