لیست خروجی ها و ورودی های پرسپولیس : قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ...


قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ، رضا نوروزی و بختیار رحمانی نفرات اصلی لیست دایی هستند که برخی بازیکنان جوان و عضو تیم ملی امید هم به ان اضافه خواهند شد. آی اسپورت: قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ، رضا نوروزی و بختیار رحمانی نفرات اصلی لیست دایی هستند که برخی بازیکنان جوان و عضو تیم ملی امید هم به ان اضافه خواهند شد.

عصر امروز علیرضا رحیمی و علی دایی با هم نشستی دو ساعته داشتند که بر اساس آن قرار شد دایی در امر یارگیری با رحیمی همکاری نماید. شهریار تمایلی به ورود به این موضوع نداشت اما رحیمی با اصرار از او خواست با توجه به احترامی که بازیکنان برای او قائل هستند با حضورش در مذاکرات اولیه ، به رحیمی کمک کند . دایی به این شرط پذیرفت که وارد مباحث مالی نشود.

دایی:اینجا پرسپولیس است

در حالی که سامان آقازمانی در لیست خرید دایی قرار ندارد برخی منابع خبری از درگیری دایی و رحیمی بر سر جذب او خبر داده اند. رحیمی امروز این خبر را با خنده به دایی گفت و دایی هم با خنده گفت: اینجا پرسپولیس است. چند روز که بیخبری باشند برخی برایش خبر تولید می کنند.

لیست بدون سپاهانی

بر خلاف خبرهای منتشره ، هیچ یک از بازیکنان سپاهان در لیست خرید علی دایی قرار ندارد. پیش از این خبرهایی مبنی بر جذب عقیلی و حاج صفی و امید ابراهیمی منتشر شده بود که همه این خبرها از سوی منابع موثق تکذیب شده است.همچنین دایی در لیست خود هیچ نامی از سینا عشوری، دقیقی ، رافخایی و... نبرده است . این منبع موثق گفت هر گونه تماس غیر از تماس خود دایی و رحیمی با بازیکنان بی اساس بوده و انها هر بازیکنی را بخواهند شخصا با آنها تماس می گیرند.

لیست 5 نفره خرید شهریار

قاسم حدادی فر، محسن فروزان، عبدالله کرمی ، رضا نوروزی و بختیار رحمانی نفرات اصلی لیست دایی هستند که برخی بازیکنان جوان و عضو تیم ملی امید هم به ان اضافه خواهند شد.

رفتنی های پرسپولیس

رضا محمدی دروازه بان دوم پرسپولیس، قاسم دهنوی ، سید صالحی، فرزاد حاتمی، یونس شاکری ( بازیکن قرضی که به پدیده رفته) و هادی نوروزی ( بازیکن قرضی که به نفت تهران رفته بود) از لیست پرسپولیس خارج می شوند.

دوشنبه زمان یارگیری

از فردا قرار شده دایی و رحیمی کار یارگیری را آغاز کنند.آنها با بازیکنان مدنظر خود تماس می گیرند تا برای مذاکره به دفتر باشگاه بروند.نفرات فصل قبل هم باید منتظر تماس این دو باشند.

شروع تمرینات با دو اردو

پرسپولیس دو اردو در اردبیل و رامسر را در برنامه دارد. تمرینات آنها از عصر 17 خرداد در ورزشگاه درفشی فر آغاز می شود.


ویدیو : لیست خروجی ها و ورودی های پرسپولیس