لژیونر بوکس ایران دیگر مبارزه نمی‌کند : لژیونر بوکس ایران همچنان در ترکیب تیم ...


لژیونر بوکس ایران همچنان در ترکیب تیم آستانای قزاقستان برای مبارزه در بوکس نیمه حرفه‌ای قرار ندارد. ایسنا: لژیونر بوکس ایران همچنان در ترکیب تیم آستانای قزاقستان برای مبارزه در بوکس نیمه حرفه‌ای قرار ندارد.

احسان روزبهانی تنها لژیونر بوکس ایران که عضو تیم آستانا آرلانز قزاقستان است برای سومین ماه پیاپی در ترکیب تیمش برای مبارزات قرار ندارد.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی بوکس نیمه حرفه‌ای جهان در سال 2014 از امروز (شنبه) پیگیری می‌شود که تیم قزاقستانی که روزبهانی را در اختیار دارد در آلمان به مصاف نماینده این کشور می‌رود.

مبارزه دور برگشت این مرحله هم پنجم آوریل (یک هفته بعد از دور رفت) در آلماتی برگزار می‌شود.

نکته جالب در ترکیب اعلام شده از سوی کادر فنی قزاق‌ها این است که بازهم از روزبهانی استفاده نخواهند کرد و او برای سومین ماه پیاپی است که در ترکیب قرار نمی‌گیرد.

روزبهانی از 10 مسابقه دور مقدماتی تنها در یک مبارزه شرکت کرد و آن را هم پیروز شد که آن مبارزه هم اواخر دی 92 بود و از آن به بعد روزبهانی در هیچ مبارزه ای شرکت نکرده است.

وی با همان یک مبارزه که حاصل آن یک پیروزی است با 150 امتیاز در مکان نهم برترین‌های وزن 81- کیلوگرم قرار دارد.

ترکیب اعلام شده از سوی کادرفنی تیم قزاقستان ترکیب اولیه است و ممکن است در صورت صلاحدید آنها یک روز قبل از برگزاری مبارزات تغییر کند.

روزبهانی در مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای سال 2013 نیز در 7 مبارزه در قالب تیم آستانا به مصاف حریفان رفت که حاصل آن 5 پیروزی و 2 شکست بود.


ویدیو : لژیونر بوکس ایران دیگر مبارزه نمی‌کند