لستر از شکست مقابل غول کش گریخت : لستر در دیداری که جیمی واردی اخراج شد در ...


لستر در دیداری که جیمی واردی اخراج شد در 2 دقیقه 2 گل خورد و درحالی که در آستانه شکست قرار داشت با گل دقیقه 94 به تساوی دست یافت. خبرگزاری فارس: در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس از ساعت 17 لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور به مصاف وستهام رفت.

شاگردان رانیری که تا قهرمانی فاصله چندانی ندارند برای رسیدن به این مهم و کسب 3 امتیاز ارزشمند بازی پا به میدان گذاشتند. دو تیم بازی را پایاپای آغاز کردند و لستر مقابل وستهام غول‌کش طبق روال بازی‌های گذشته با کنترل مهاجمان حریف و استفاده از حربه ضد حمله به بازی ادامه داد و توسط واردی به گل رسید تا نیمه نخست بابرتری شاگردان رانیری خاتمه یابد.

در نیمه دوم لستر با تجمع پشت محوطه جریمه خودی و پاس‌های بلند چند بار روی دروزاه وستهام حاضر شد اما درنهایت با 2 گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد برد را با  باخت عوض کرد اما در دقیقه 94 لستر از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافت.

در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 2 به 2 به پایان رسید.

گل‌های بازی را واردی در دقیقه 18 و لئوناردو یولوئا در دقیقه 94 از روی نقطه پنالتی برای لسترسیتی و دو گل وستهام را کارول در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی وکریسول در دقیقه 86 به ثمر رساند.

در دقیقه 57 واردی گلزن اول لستر با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

در دیگر دیدار امروز لیورپول به مصاف بورنموث رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

گل های بازی را فیرمینو در دقیقه 41 و استوریج در دقیقه 45 برای لیورپول و کینگ در دقیقه 74 برای میهمان گلزنی کرد.

در جدول لیگ برتر انگلیس لستر سیتی با 73 امتیاز در صدر و لیورپول با 51 امتیاز هفتم است.


ویدیو : لستر از شکست مقابل غول کش گریخت