لحظه طنزی که لادن طباطبایی, جواد ظریف را می بیند! : لادن طباطبایی بازیگر سینما ...



لادن طباطبایی , محمد جواد ظریف , جواد ظریف

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به خبر توافق هسته‌ای یک خاطره جالب از دیدار با وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون واکنش جالبی به خبر توافق هسته‌ای داشت. او برای بیان شادی خود از این اتفاق مهم خاطره‌ای از دیدار اتفاقی‌اش با محمدجواد ظریف در فرودگاه وین را به اشتراک گذاشت.

 

بازیگر «زن‌ها فرشته‌اند» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت :

«بیست و چهارم خرداد. نود و سه..
فرودگاه وین .... دیر شده بود ، آخه گشنه‌ام بود ، رفته بودم ساندویچی نزدیک گیت یه چیزی بخورم خب! خلاصه، داشتم می‌دویدم توی خرطومی کذایی که جا نمونم، یکهو یه عده رو دیدم وایستادن، معلوم بود دم خروجی فرست کلس هستند.
من به مثلا دویدنم ادامه دادم که از پشت سر دیدمش بین هیئت همراه! مثل تو کارتونها زدم رو ترمز و با یه خط ترمز فرضی بالاخره وایستادم ، چرخیدم ، خودش بود ، با لبخند همیشگی به علاوه ابرویی که با تعجب بالا رفته بود ! به سرعت به ژست یه باریگر فرهیخته برگشتم و با آرامش گفتم ؛ سلام عرض کردم آقای دکتر ، واقعا خسته نباشید ...


لبخندی زد و گفت شما هم خسته نباشید ...اشاره زد به سمت ورودی هواپیما و گفت ؛ بفرمایید جناب سرگرد !! آقا انقدر ذوق کردم! شناخت ! هورررااااا! خودمو نباختم به احترام سر پایین آوردم و گفتم ؛ پاینده باشید ، به امید پیروزی .... من ...اینطرفی ! اشاره به ته راهرو !! یه لبخند ملیح هم تحویل بقیه اعضای هیئت و.... اینبار قدم زنون به سمت ورودی اکونومی ...! آقا همونجا فهمیدم موفق میشه ...


آخه آدم انقدر باهوش ! با کلاس ! فهمیده !
خلاصه کل پرواز ، یه ده متری از هوا بالاتر بودم... .
از شوخی و خاطره بگذریم .... ایشون و گروه همراه ، قدرت دیپلماسی و آرامش و تعامل رو بار دیگه به دنیا نشون دادند....
حالا به امید آینده درخشان»
اخبار فرهنگی و هنری - صفحه شخصی لادن طباطبایی


ویدیو : لحظه طنزی که لادن طباطبایی, جواد ظریف را می بیند!