لحظات به یادماندنی برکینگ بد : با وجود اینکه ماه هاست از پخش آخرین قسمت سریال ...


با وجود اینکه ماه هاست از پخش آخرین قسمت سریال «برکینگ بد» می گذرد اما همچنان تب دیدن آن در بین مخاطبان پیگیر سریال های آمریکایی فروکش نکرده است.



روزنامه هفت صبح: با وجود اینکه ماه هاست از پخش آخرین قسمت سریال «برکینگ بد» می گذرد اما همچنان تب دیدن آن در بین مخاطبان پیگیر سریال های آمریکایی فروکش نکرده است. در پی همین اتفاق است که ماهنامه دنیای تصویر چند ماه بعد از پایان سریال، پرونده ای مفصل برای آن رفته و جلد این ماه خود را به نمایی از این سریال اختصاص داده است.

در این پرونده ضمن انتشار چند نقد، گفتگوهای مفصلی با کارگردان، فیلمنامه نویسان و بازیگران اصلی سریال منتشر شده، اما بخش قابل توجه این پرونده اختصاص به مطلبی دارد که در آن بازیگران «برکینگ بد» تاثیرگذارترین سکانس سریال را از منظر خودشان انتخاب کرده اند.

لحظات , برکینگ بد , سریال برکینگ بد

برایان کرانستون، بازیگر نقش والتر وایت از سکانسی که در آن «وایت» کاری برای نجات جان «جین» انجام نمی دهد و می گذارد تا او در خواب خفه شود، حرف می زند.

کرانستون در توضیح اینکه چرا این سکانس تاثیرگذار است، گفته: «از لحاظ شخصیت پردازی، سکانس بسیار عمیقی است چون لحظه ای را به تصویر می کشد که «والت» در آن تصمیم گرفت برای حفظ منافع شخصی اش، دیگری را فدا کند و مرگ او را صرفا مثل یک خسارت جانبی در راه رسیدن به اهدافش بداند. به عبارتی دیگر، این سکانس نقطه عطفی است در سیر تحول وایت.»

اما ارون ژاول بازیگر نقش «جسی» تاثیرگذارترین سکانس سریال را اینطور تشریح کرده: «عاشق جایی هستم که جسی جلوی دیگر معتادان در حال ترک، تلویحا به کشتن «گیل» اعتراف می کند.»

آنا گال دیگر بازیگر این سریال که عهده دار نقش «اسکایلر»، همسر والتر والت است، از تمامی سکانس های مربوط به جشن تولد پنجاه و یک سالگی وایت به عنوان تاثیرگذارترین سکانس های سریال یاد کرده: «این سکانس ها به نوعی نقطه عطف داستان اسکایلر بودند. در تمام مدت خلافکاری والت، اسکایلر به نوعی اسیر او و کارهایش بوده، نه می توانست از این مخمصه فرار کند و از طرفی این فشار، از لحاظ عاطفی داشت نابودش می کرد اما بالاخره راهی به ذهنش می رسد که بتواند حداقل بچه هایش را از خطر عواقب جرایم والت حفظ کند.»

سکانس تیراندازی هنک و پسرعموهای توکو که در قسمت هفتم فصل سوم اتفاق می افتد هم تاثیرگذارترین سکانس سریال از نگاه «دین نوریس» بازیگر نقش «هنک» است.


ویدیو : لحظات به یادماندنی برکینگ بد