لحظاتی که باید در فیلم و عکس ثبت کنید :   عکاسی و فیلم برداری عروسی - خیلی ...



فیلم هایی که باید دید , سه اشتباه بزرگ در بازاریابی که باید از آن ها اجتناب کنید , بهترین فیلم هایی که باید دید

 

عکاسی و فیلم برداری عروسی - خیلی از زوج های جوان گمان می کنند وقتی با یک آتلیه عروس برای عکاسی و فیلم برداری عروسی خود قرارداد بستند دیگر همه چیز تمام است و می توانند از نتیجه کار مطمئن باشند. البته وقتی پای یک موسسه ی معتبر با سوابق درخشان درمیان باشد، ممکن است این اطمینان تا حدودی به جا باشد.

 

اما باز هم بهتر است همه ی آنچه را که می خواهید به دقت و مو به مو به مدیر موسسه و سرپرست تیم عکاسی و فیلم برداری توضیح بدهید. این باعث می شود آنها از قالب کلیشه ای و تکراری کارهای خود کمی فاصله بگیرند و سعی کنند نکاتی را که مد نظر شماست در کار بگنجانند تا رضایت شما را جلب کنند.

 

برخی از لحظات در همه جشن های عروسی وجود دارند که حتما باید آنها را ثبت کنید. بهتر است این لیست را به سرپرست تیم بدهید و از او بخواهید این لحظات را از دست ندهد.

 

1 – لحظات خداحافظی

لحظاتی که عروس با اعضای خانواده خود خداحافظی می کند خصوصا خداحافظی او با پدرش و همچنین لحظات خداحافظی داماد با پدر و مادرش جزء مهمترین دقایقی هستند که باید در عکس ها و فیلم ها ثبت شوند. البته نباید این لحظات ساختگی و کارگردانی شده باشند. این یک فیلم هنری نیست! بلکه ثبت لحظات واقعی زندگی است و هرچقدر واقعی تر و طبیعی تر باشد ارزشمند تر است.

 

2 – عروس در اتاق خصوصی اش

این یک سکانس نوستالژیک است که در بسیاری از کشورها در فیلم عروسی جایگاه ویژه ای دارد. با عروس در اتاقش، اتاقی که در آن بزرگ شده و روزهای نوجوانی خود را در آن گذرانده، یک مصاحبه کوتاه انجام می شود و او در باره وسایل اتاقش، عروسک ها، تزئینات، کتابها، میزتحریر و هرآنچه که برایش ارزشمند است توضیحات کوتاهی می دهد و با اتاق خود خداحافظی می کند. بهتر است از روز قبل این اتاق مرتب و منظم شده باشد.

 

3 – داماد در جمع دوستانش

یکی از جالب ترین سکانس های فیلم عروسی و همچنین خاطره انگیز ترین عکس ها که لبخند بر لب هر بیننده ای خواهد نشاند. داماد در جمع دوستانش آخرین دقایق دوران مجردی خود را می گذراند. این سکانس باید در یک جای خلوت و بدون موسیقی باشد. شوخی ها، خاطره ها، نظراتی که دوستان درباره او می دهند و خلاصه همه چیز عالی و خاطره انگیز است. این لحظات را از دست ندهید و آنها را ثبت کنید. بازهم تاکید می کنم زیبایی این لحظات در طبیعی بودن آنهاست.

 

4 – مهمانان ویژه

دوستانی که از راه دور مثلا از شهرهای دیگر و یا از خارج از کشور آمده اند و سالهاست آنها را ندیده اید و شاید تا سالها بعد هم نبینید، سالمندان فامیل و بزرگترها، همکاران و اشخاص مهمی که به عروسی شما آمده اند. اینها به نوعی مهمانان ویژه شما محسوب می شوند که در مهمترین شب زندگی شما در کنار شما حضور یافته اند. شاید دیگر چنین فرصتی در زندگی تان تکرار نشود که این افراد را دور هم جمع کنید. بنابراین لیست آنها را به سرپرست تیم عکاسی و فیلم برداری بدهید و تاکید کنید که از شما وقتی که در کنار آنها هستید عکس و فیلم تهیه کند.

 

پشت صحنه ها و لحظاتی که عروس و داماد بدون توجه به دوربین ها در حال صحبت و شوخی و خنده با یکدیگر یا با مهمانان هستند جزء زیباترین لحظات عروسی است. این لحظات را حتما ثبت کنید

 

5 – پشت صحنه ها و اتفاقات خاطره انگیز

در تمام جشن های عروسی اتفاقاتی پیش می آید که غیر قابل پیش بینی و خارج از کنترل هستند. مثلا بارش برف یا باران، تغییرات آب و هوایی، قطع شدن برق. به جای اینکه مضطرب، نگران و یا عصبانی شوید بهتر است این وقایع را بپذیرید و سعی کنید به آن به چشم یک خاطره نگاه کنید. از سرپرست تیم فیلم برداری و عکاسی بخواهید این لحظات را ثبت کند. همچنین پشت صحنه ها و لحظاتی که عروس و داماد بدون توجه به دوربین ها در حال صحبت و شوخی و خنده با یکدیگر یا با مهمانان هستند جزء زیباترین لحظات عروسی است. این لحظات را حتما ثبت کنید چرا که در آینده جزء خاطره انگیز ترین تصاویر زندگی شما خواهند شد.

منبع: عروس سایت


ویدیو : لحظاتی که باید در فیلم و عکس ثبت کنید