لباس پوشیدن به وقت تابستان : تابستان که می‌آید رنگ و لعاب لباس‌های ما هم تابستانی ...


تابستان که می‌آید رنگ و لعاب لباس‌های ما هم تابستانی می‌شود؛ در چی رو با چی بپوشیم این شماره به شما می‌گوییم برای دادن رنگ و لعاب تابستانی به لباس‌های‌تان سراغ چه رنگ‌هایی بروید و دور چه رنگ‌هایی خط بکشید.
مجله زندگی ایده آل: تابستان که می‌آید رنگ و لعاب لباس‌های ما هم تابستانی می‌شود؛ در چی رو با چی بپوشیم این شماره به شما می‌گوییم برای دادن رنگ و لعاب تابستانی به لباس‌های‌تان سراغ چه رنگ‌هایی بروید و دور چه رنگ‌هایی خط بکشید، به شما از آداب پوشیدن لباس‌های گل‌دار می‌گوییم و قواعدی نانوشته از پوشیدن کت و دامن؛ قواعدی که به شما اجازه می‌دهد به سبک لباس‌ پوشیدن‌تان حال و هوای تازه‌ای بدهید.  

مشکی نپوشید

مشکی رنگ پیشنهادی ما برای روزهای آفتابی تابستان نیست اما اگر در انتخاب این رنگ تاکید دارید حتما به ترکیب آن با رنگ‌های تابستانی فکر کنید.

 استفاده از رنگ گرم و شادی مثل نارنجی، تیره‌ بودن رنگ مشکی را پشت خود پنهان کرده  در نتیجه حضور رنگ را به ظاهر متعادل می‌کند.

انتخاب یک کیف زرد هم نشان می‌دهد شما خیال ندارید در برابر تابستان بایستید!

لباس پوشیدن در تابستان , قوانین لباس پوشیدن در تابستان , لباس پوشیدن


کلیشه‌ها را بشکنید!

کت‌و‌دامن از آن لباس‌هایی است که در اوج رسمی بودن می‌تواند فانتزی هم باشد! ترکیبی که ما به شماپیشنهاد داده‌ا‌یم دقیقا همین ویژگی را دارد. یادتان باشد در این ترکیب نباید به کت و دامن‌های یک دست( از یک رنگ و یک جنس)  فکر کنید.

 انتخاب یک کت تک آن هم با رنگی به شادی رنگ زرد، خواه‌ناخواه به شما ظاهری اسپرت می‌دهد.

به ترکیب رنگ طوسی و زرد هم فکر کنید. این ترکیب‌ رنگ مرز‌های بین یک لباس رسمی و فانتزی را کاملا در هم می‌ریزد!

چرا درست لباس پوشیدن مهم است؟ , 7 باید و نباید در مورد لباس پوشیدن  , ست کردن لباس های رنگی برای تابستان


رنگ تابستان!

سفید رنگ تابستان است. پس این روزها تا دل‌تان می‌خواهد سراغش بروید. پیشنهاد ما به شما یک شلوار سفید کتان با یک شومیز ساده است. ترکیب ساده‌ای که برای دورهمی‌های دوستانه‌‌ به کارتان می‌آید.

 به رنگ سفید اجازه خودنمایی بدهید! مثلا گوشواره و گردنبندتان را به همین رنگ انتخاب کنید. این ترفند ساده تاکید شما به رنگ سفید را نشان می‌دهد.

 در این ترکیب بد نیست کیف انتخابی‌تان هم ردی از رنگ سفید داشته باشد.

روانشناسی لباس پوشیدن , نکات پوشیدن لباس , لباس پوشیدن ادمای قد بلند


گل‌گلی بپوشید

یک پیراهن گلدار همیشه برای تابستان جواب می‌دهد، به خصوص که گلی‌گلی‌ها هم مد روز باشند! اما پوشیدن پیراهن‌های گلدار آدابی دارد:

پیراهن‌های گل‌درشت‌ برای خانم‌های ظریف اندام به مراتب انتخاب بهتری هستند تا درشت‌اندام؛ چون این گل‌ها خواه‌ناخواه اندام را درشت‌تر نشان می‌دهند.

وقتی پیراهن‌های گلدار را انتخاب می‌کنید حتما به کیف و کفشی ساده و تک رنگ فکر کنید!

نحوه پوشیدن لباس , بایدها و نبایدها درباره لباس پوشیدن , نحوه لباس پوشیدن در هوای سرد


ویدیو : لباس پوشیدن به وقت تابستان