لباس های قدیمی تان را نو نوار کنید : از لباس‌های قدیمی‌تان خسته شده‌اید؟ فقط ...


از لباس‌های قدیمی‌تان خسته شده‌اید؟ فقط کافی است کمی رنگ، وایتکس و حوصله داشته باشید تا نو نوار شوید!

مجله زندگی ایده آل: تقریبا 10 سال پیش بود که تکنیک سایه روشن در طراحی و تولید لباس، بازار پوشاک جهانی را از آن خود کرد! امروزه دوباره این تکنیک با رنگ‌های شاد تابستانی پشت ویترین مغازه‌ها بازگشته و البته با قیمت‌های بالاتر! اما نگران نباشید. شما می‌توانید با کمی صبر و حوصله و خلاقیت و با هزینه بسیار کمتر لباس‌های جدید و قدیمی خود را از شال، روسری و کیف گرفته تا پیراهن، شلوار، دامن و جوراب، متفاوت و زیبا کنید.  این کار به 2 طریق امکان‌پذیر است: با استفاده از رنگ یا وایتکس. این به خلاقیت خودتان بستگی دارد. برای مثال شما می‌توانید به طور همزمان از چند رنگ برای قسمت‌های مختلف لباس و از وایتکس برای کمرنگ‌کردن قسمت‌های دیگر استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که هرچه لباس‌تان ساده‌تر باشد شیک‌تر خواهد بود. اگر هم رنگ‌های شلوغ با شخصیت‌تان سازگار است، دست خود را باز بگذارید و هرقدر که می‌خواهید رنگ‌آمیزی کنید. در اینجا یک شیوه از تکنیک سایه روشن با استفاده از رنگ برای شلوارهای جین یا پارچه‌ای و کتان را آموزش خواهیم داد. برای شلوارهای تیره نیز می‌توانید همین تکنیک را با استفاده از وایتکس انجام دهید.

وسایل مورد نیاز:

  • شلوار سفید
  • سطل یا تشت
  • رنگ مایع مخصوص پارچه
  • آب سرد
  • چوب لباسی یا 2 عدد قلاب آویز
  • روزنامه باطله
  • بطری اسپری آب

لکه‌های قدیمی لباس عروس را چطور پاک کنیم , از بین بردن لکه خودکار قدیمی از لباس , لباس قدیمی ایرانی

1. سطل یا تشت را تا نیمه با آب سرد پر کنید و اجازه دهید همه جای شلوار در آن خیس بخورد.

لباس عروس متناسب با اندام خود انتخاب کنید , لباس های قدیمی , با لباس های قدیمی چه کنیم

2. شلوار را از داخل سطل درآورید و رنگ را به مقدار دلخواه درون آب بریزید.

ست لباس هایی که باید امتحان کنید , با این لباس دیگر عرق نمی کنید , نوار برای لباس

3. یک تکه پارچه سفید را تا نیمه داخل محلول رنگ ببرید تا ببینید آیا پایین پارچه به اندازه‌ای که می‌خواهید تیره می‌شود یا خیر.  

نوار کاست قدیمی , لباس زنان قدیمی روسیه , لکه روغن قدیمی روی لباس

4. شلوار را با چوب لباسی، درست در بالای سطل آویزان کنید طوری که پایین شلوار تا جایی که می‌خواهید درون سطل رنگ قرار گیرد.

از بین بردن لکه چربی قدیمی روی لباس , لباس عروس قدیمی , کدی که در نوار آدرس وارد کنید هک

5. اجازه دهید شلوار برای 8 تا 21 ساعت در همین وضعیت باقی بماند. هر یک تا 2 ساعت نیز کل شلوار را با آب اسپری کنید تا خشک نشود و رنگ بتواند به بالای شلوار منتقل شود.

چ کنیم که بوی عرق قدیمی لباس بره؟ , مدل لباس , لباس عروس

6. پایین شلوار را از داخل رنگ درآورید و زیر آن روی زمین روزنامه بیندازید و اجاره دهید شلوار خشک شود. سپس یک بار دیگر کل شلوار را با آب سرد آبکشی کنید. یادتان باشد که همیشه شلوارتان را با آب سرد و بدون لباس‌های دیگر بشویید تا رنگ آن به بقیه لباس‌ها منتقل نشود.


ویدیو : لباس های قدیمی تان را نو نوار کنید