لاک ناخن آبی را احمقانه استفاده نکنید! : یکی از بزرگترین تمایلات خانم‌ها در ...


یکی از بزرگترین تمایلات خانم‌ها در سال جاری، لاک ناخن آبی رنگ است. این رنگ منحصر بفرد، شیک و فوق‌العاده امروزی است. اما اگر آن را به درستی به کار نبرید می‌تواند احمقانه و غیر جذاب بنظر برسد. سرخاب سفیداب: یکی از بزرگترین تمایلات خانم‌ها در سال جاری، لاک ناخن آبی رنگ است. این رنگ منحصر بفرد، شیک و فوق‌العاده امروزی است. اما اگر آن را به درستی به کار نبرید می‌تواند احمقانه و غیر جذاب بنظر برسد. به منظور اینکه بهترین نتیجه را از مانیکور آبی خود بگیرید، این نکات و ترفندهای ساده را اجرا نمایید. نه تنها ظاهر تازه‌ای پیدا می‌کنید، بلکه باعث خواهید شد تمام دوستانتان به شما حسادت کنند.

از روغن مریم گلی در دوران بارداری استفاده نکنید , پلیس فتا از تلگرام استفاده نکنید , اگر پوست خشک داریدازافترشیو استفاده نکنید

جور کردن سایه با رنگ صحیح

مهم‌ترین چیز درباره‌ی بکار بردن لاک آبی، انتخاب سایه‌ای است که بهترین همنشینی را با رنگ لباس‌هایتان داشته باشد. همچنین اینکه همخوانی لاک ناخن با رنگ پوستتان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر رنگ پوستتان روشن است، باید از سایه‌های شیری رنگ اجتناب کنید، در حالی که پوست‌های تیره‌تر می‌توانند با همه‌ی سایه‌ها کنار بیایند.

آبی سیر

اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان را با این رنگ لاک بزنید، آنرا با رنگ‌های فلزی جفت کنید. طلایی، نقره‌ای، برنزی و سربی، همه با آبی سیر زیبا بنظر خواهند رسید.

آبی لاجوردی

اگر این رنگ برجسته را انتخاب نمایید، باید آنرا با رنگ‌های آبی رنگ ست کنید. همچنین پوشیدن لباس‌های نارنجی رنگ در کنار این لاک ناخن هم زیبا خواهند شد. البته می‌توانید قرمز و بنفش را هم امتحان کنید.

آبی فیروزه‌ای


این رنگ لاک ناخن سبز / آبی، با قهوه‌ای مایل به زرد، نقره‌ای و بنفش عالی می‌شود. این ترکیب باعث خواهد شد تا رنگ‌ها حسابی خودنمایی کنند. فیروزه‌ای و بنفش یکی از داغ ترین تمایلات امسال بوده است.

آبی آسمانی

این رنگ روشن آبی، زمانی به بهترین شکل جلوه خواهد کرد که لباس سفید پوشیده باشید. حتی می‌توانید آنرا با جواهرات و تجهیزات آبی رنگی همراه سازید.

چه زمانی لاک آبی بزنیم؟

فرصت‌های خاصی وجود دارد که لاک ناخن آبی قابل قبول است، و البته شرایط و احساساتی هم وجود دارند که این رنگ برای آن مواقع مناسب نیست. اگر می‌خواهید به یک مصاحبه‌ی کاری بروید، واقعاً باید از لاک‌های آبی رنگ دوری کنید. مگر اینکه آن کار در زمینه‌ی مد و زیبایی و کارهای خلاقانه باشد. با این حال، اگر در زمینه‌ی مد و زیبایی و کارهای خلاقانه هم هستید، به سراغ سایه‌های آبی تیره و مات بروید.

اگر به رویدادی می‌روید، باید به اینکه چه رویدادی هست توجه داشته باشید. اگر یک مهمانی، عروسی، یا یک دور همی خودمانی و امروزی است، لاک آبی قابل پذیرش است. اگر مراسم عذا و یا رویدادی است که برای ارزش‌های گذشته احترام قائلند، لاک‌های کلاسیک را امتحان کنید نه چیزی مثل آبی. در محیط کار هم، باید به قوانین شرکتی که در آن کار می‌کنید توجه داشته باشید.

اگر در بانک، شرکت‌های مالی یا خدماتی کار می‌کنید، باید لاک‌های آبی رنگ را از ذهنتان دور کنید. در نهایت رویدادهای تفریحی خودمانی، بهترین جا برای به نمایش گذاشتن مانیکور آبی شماست. اگر این رویداد در طول ماه‌های تابستان و بهار است، آبی‌های براق و باحال را انتخاب کنید. مثلاً آبی شیری، سبزآبی و آبی آسمانی انتخاب‌های خوبی هستند. اگر هم این رویداد در ماه‌های پاییز یا زمستان است، باید لاک ناخن خود را از آبی‌های تیره‌تر برگزینید. به سراغ آبی سیر، لاجوردی و یا آبی نفتی بروید.


ویدیو : لاک ناخن آبی را احمقانه استفاده نکنید!