لابی گری جسیکا آلبا با کنگره! : «جسیکا آلبا» تصمیم گرفته است از لوازم آرایشی ...


«جسیکا آلبا» تصمیم گرفته است از لوازم آرایشی - بهداشتی که با نام او و در یک کمپانی آمریکایی تولید می شود، دفاع کند. داستان از آنجا شروع شد که یک مصرف کننده این لوازم با طرح شکایتی گفته است که کمپانی مورد نظر در مورد ترکیب این تولیدات دروغ گفته است.



روزنامه هفت صبح: «جسیکا آلبا» تصمیم گرفته است از لوازم آرایشی - بهداشتی که با نام او و در یک کمپانی آمریکایی تولید می شود، دفاع کند. داستان از آنجا شروع شد که یک مصرف کننده این لوازم با طرح شکایتی گفته است که کمپانی مورد نظر در مورد ترکیب این تولیدات دروغ گفته است.

حالا «پی پل» نوشته است که آلبا در پی پاسخ دادن به این شکایت برآمده است. آلبا گفته است وقتی در سال 2011 تصمیم گرفت این محصولات را به بازار بفرستد، کمپانی طرف قرارداد در نهایت صداقت و درستی اقدام به تولید محصولات مورد نظر کرده است: «می دانم که بچه هایم در خانه ای بزرگ می شوند که در آن از این دست محصولات یافت می شود.

جسیکا آلبا , عکس های جدید جسیکا آلبا روی مجله ووگ , جسیکا دریک

هفت سال قبل وقتی اولین دخترم را حامله بودم، از نبود تولیدات سالم آسیب دیدم. از همان زمان بود که با کنگره لابی هایم را آغاز کردم تا قانونی مصوب شود که مواد تشکیل دهنده هر محصولی قبل از ورود به بازار آزمایش شوند؛ بنابراین با چنین تجربه ای قطعا اجازه نخواهم داد محصولات ناسالم به نام من تولید شود.»


ویدیو : لابی گری جسیکا آلبا با کنگره!