كرمی مقابل تكواندوكار اسپانیا شكست خورد : 'یوسف كرمی' تكواندوكار وزن منهای ...


'یوسف كرمی' تكواندوكار وزن منهای 80 كیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در بازی های المپیك 2012 لندن مقابل حریفی از اسپانیا شكست خورد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه كه بعدازظهر امروز (جمعه) در ورزشگاه 'اكسل' شهر لندن برگزار شد، 'یوسف كرمی' در یك مبارزه نزدیك و ضعیف مقابل ' نیكولاس گارسیا'از اسپانیا دارنده برنز المپیك پكن با نتیجه 8 بر 2 شكست خورد.

نماینده وزن منهای 80 كیلوگرم اسپانیا در بازی های المپیك 2012 لندن، در دور بعد به مصاف برنده مسابقه نمایندگان بریتانیا و تاجیكستان می رود و در صورت صعود به دیدار نهایی، 'یوسف كرمی' برای دست یافتن به مدال برنز در گروه شانس مجدد رو در روی حریفان قرار می گیردودر غیر این صورت حذف می شود.

مسابقه های تكواندو بازی های المپیك 2012 لندن از روز چهارشنبه گذشته آغاز شد، اما تیم ایران در این روز نماینده ای نداشت و 'محمد باقری معتمد' نخستین نماینده تكواندو كشورمان در بازی های المپیك لندن بود كه روز پنجشنبه به مدال نقره رسید.

این مسابقه ها، امروز (جمعه) با برگزاری رقابت های وزن منهای 80 كیلوگرم مردان ومنهای 67 كیلوگرم زنان در حال برگزاری است و'یوسف كرمی' و ' سوسن حاجی پور' نمایندگان ایران در این وزن ها هستند.




ویدیو : كرمی مقابل تكواندوكار اسپانیا شكست خورد