قیمت سیم‌کارت‌ دائمی‌ همراه اول نصف شد : یک منبع آگاه گقت: کمیسیون تنظیم مقررات ...


یک منبع آگاه گقت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 166 در تاریخ 30 خردادماه 92 تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی با تضمین همراه اول را 156 هزار تومان به علاوه مالیات بر ارزش افزوده تصویب کرده است. خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه گقت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 166 در تاریخ 30 خردادماه 92 تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی با تضمین همراه اول را 156 هزار تومان به علاوه مالیات بر ارزش افزوده تصویب کرده است.

وی با تشریح جزئیات این قیمت توضیح داد: بر اساس این مصوبه کمیسیون، شرکت مخابرات ایران می‌تواند براساس بند 9.1.2 موافقتنامه پروانه حداکثر مبلغ سیصد و شصت هزار (360.000)  ریال به عنوان تضمین پرداخت از متقاضیان خریم سیم‌کارت دایمی علاوه بر تعرفه اتصال که همان مبلغ یک میلیون و دویست هزار (1.200.000) ریال مندرج در موافقتنامه است، دریافت کند.

وی اضافه کرد: همچنین این مصوبه در تبصره‌ای تاکید می‌کند که دارنده پروانه می‌تواند در صورت درخواست مشترک و توافق وی مبلغی را به عنوان هزینه رومینگ بین‌الملل در زمانی که مشترک متقاضی استفاده از خدمات رومینگ باشد، دریافت کند و پس از مراجعت و تسویه حساب الباقی سپرده خود را دریافت کند.

این منبع آگاه ادامه داد: در این مصوبه تأکید ‌شده که دریافت مبلغ مذکور کاملاً اختیاری بوده و دارنده پروانه نباید تحت هیچ شرایطی از جمله در زمان تقاضای دریافت سیم کارت و یا حین اشتراک وی را مجبور به پرداخت مبلغ تضمین خدمات رومینگ کند.

وی تصریح کرد: به این ترتیب با مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از مرداد 92، تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور با 120 هزار تومان هزینه اتصال به اضافه 36 هزار تومان مبلغ تضمین می‌تواند حداکثر 156 هزار تومان باشد که به این مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه می‌شود.

پیش از این همراه اول سیم‌کارت‌های دائمی صفر خود را با قیمت 256 هزار تومان به فروش می‌رساند.


ویدیو : قیمت سیم‌کارت‌ دائمی‌ همراه اول نصف شد