قیمت خرید مسکن در تهران + جدول : بارها به خریداران در بازار مسکن گوشزد شده ...


بارها به خریداران در بازار مسکن گوشزد شده که آخرین ماه از هر سال فرصت مناسبی برای یک خرید ارزنده و منصفانه است. دنیای اقتصاد: بارها به خریداران در بازار مسکن گوشزد شده که آخرین ماه از هر سال فرصت مناسبی برای یک خرید ارزنده و منصفانه است.

این روزها در بازار مسکن مناطق مختلف تهران برخی از فایل‌های فروشی که به بازار عرضه شده‌اند از لحاظ قیمت واقعا ارزنده هستند، چراکه با نازلترین قیمت، ارزش‌گذاری شده‌اند.

در یکی از فرعی‌های منطقه شهرآرا واحدی به متراژ 74 متر مربع که بازسازی کامل شده است به میزان 145 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.


مالک قیمت هر متر مربع واحد مذکور را یک میلیون و 960 هزار تومان عنوان کرده است.

قیمت پیشنهادی نرخی منصفانه است، چراکه در محدوده شهرآرا واحدی با عمر بنای 30سال، متری 3 میلیون تومان پیشنهاد شده که این قیمت از نظر کارشناسان نرخی ارزنده یا بهتر است گفته شود ارزان است.


اما به غیر از قیمت منصفانه این واحد مسکونی نکته جالب مربوط به تخفیفی است که مالک برای خریدار در نظر گرفته است زیرا وی به متقاضی که قصد خرید این واحد را دارد، وعده داده است: خریداری که مبلغ خرید (145 میلیون تومان) را تا بیست و یکم اسفند ماه به طور نقدی تصفیه کند از 10 درصد تخفیف برخوردار می‌شود، یعنی خریدار معاف از پرداخت 14 میلیون و 500 هزار تومان از مبلغ کل خواهد شد.  

قیمت مسکن در تهران , قیمت مسکن در منطقه 22 تهران , مراکز خرید تهران با قیمت مناسب


ویدیو : قیمت خرید مسکن در تهران + جدول