قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا : کمیته برگزاری لیگ قهرمانان اروپا قیمت ...


کمیته برگزاری لیگ قهرمانان اروپا قیمت بلیت های دیدارنهایی این رویداد مهم را در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد. ایرنا: کمیته برگزاری لیگ قهرمانان اروپا قیمت بلیت های دیدارنهایی این رویداد مهم را در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد.

دیدارنهایی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا روز (۶ ژوئن) شنبه ۱۶ خردادماه سال ۹۴ به میزبانی ورزشگاه المپیک شهر برلین در آلمان برگزار خواهد شد.

براین اساس، بلیت های این دیدار درچهارقیمت در اختیار علاقمندان گذاشته می شود که قیمت های ان به ترتیب ۳۹۰، ۲۸۰، ۱۶۰ و ۷۰ یورو اعلام شده است.

بدین ترتیب قیمت جایگاه های درجه یک ورزشگاه المپیک برلین حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

علاقمندان برای تماشایی این دیدارهمچنین می توانند بلیت های یک میلیون ویکصد هزار تومانی، ششصد و چهل هزار تومانی و ۲۸۰ هزار تومانی را تهیه کنند.

اتحادیه فوتبال اروپا در نظر دارد ۴۶ هزار بلیت را در اختیار هواداران دو تیمی که راهی دیدار پایانی می شود، قرار دهد و ۳۰ هزار قطعه بلیت دیگر در اختیار مقامات، میهمانان، باشگاه ها و میزبان قرار می گیرد.

ورزشگاه المپیک برلین که میزبانی دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ بود، گنجایش ۷۶ هزار تماشاگر را دارد و برای نخستین بار است که دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در این ورزشگاه برگزار می شود.

آلمان آخرین بار در سال ۲۰۱۲ میزبان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که در آن دیدار چلسی در ورزشگاه آلیاس آرنا شهر مونیخ برابر بایرن مونیخ پیروز و به قهرمانی رسید.


ویدیو : قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا