قوت گرفتن احتمال کناره‌گیری ملک عبدالله : بازگشت ملک عبدالله از استراحتگاهش ...


بازگشت ملک عبدالله از استراحتگاهش به ریاض، شایعات مربوط به کناره گیری وی از قدرت را تقویت کرده است. تابناک: به گزارش العالم، اکثر رسانه های داخلی عربستان روز گذشته خبر و تصاویر بازگشت ملک عبدالله پادشاه عربستان از استراحتگاه "روضه خریم" واقع در شمال شرقی پایتخت به ریاض را منتشر کردند.

در تمامی تصاویر منتشر شده از رسانه های عربستان، لوله های دستگاه تنفس مصنوعی بر روی صورت پادشاه دیده می شود، همانگونه که وی در دیدار جمعه گذشته با باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا که در استراحتگاه "روضه خریم" انجام شد از این دستگاه استفاده کرد؛ اما جالب اینکه روزنامه "عکاظ" لوله های اکسیژن را در تصاویر منتشر شده سانسور کرده است.

همزمان با پخش تصاویر دیدارملک عبدالله با اوباما، وضعیت جسمی پادشاه عربستان سوژه بسیاری از رسانه های عربی و بین المللی شد و برخی از کناره گیری احتمالی پادشاه عربستان سخن گفتند.

انتصاب "مقرن بن عبد العزیز" به عنوان جانشین ولیعهد نیز به این احتمالات دامن زده است، زیرا چنین سمتی تاکنون درعربستان وجود نداشته است.

ملک عبد الله 4 ماه گذشته در استراحتگاه مذکور اقامت داشت و برخی رسانه های منطقه بازگشت او را از این استراحتگاه، واکنش وی به "شایعات" مربوط به کناره گیری احتمالی اش از پادشاهی عربستان ارزیابی کرده اند.


ویدیو : قوت گرفتن احتمال کناره‌گیری ملک عبدالله