قهر یک میلیاردی عماد محمدرضا :   قهر یک میلیاردی عماد محمدرضا مدیران سپاهان ...



محمدرضا گلزار , محمدرضا شجریان , محمدرضا شعبانعلی

 

قهر یک میلیاردی عماد محمدرضا

مدیران سپاهان قصد دارند تا با شکایت از عماد محمد رضا به فیفا از وی خسارت یک میلیارد تومانی بگیرند تا وی دیگر هوس قهر کردن به مغزش خطور نکند

عماد محمد رضا ، مهاجم گلزن ملی پوش تیم سپاهان اصفهان باز هم اسیر مسایل حاشیه ای شد ومورد غضب مسئولین باشگاه فولاد مبارگه قرار گرفت .

به گزارش گل شنیده ها حکایت از آن دارد ، یکروز قبل از مصاف حساس تیمهای الاهلی عربستان و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا ، وقتی عماد محمد رضا مهاجم ملی پوش عراقی تیم سپاهان مطلع می شود نامش در ترکیب اصلی ویازده نفره زلاتکو کرانچار نیست ، از حضور در تمرینات امتناع می ورزد .

بر همین اساس کادر فنی طلایی پوشان نیز نام وی را حتی جزء لیست 18 نفره خود نمی آورند و به شدت با عماد محمد رضا برخورد می کنند و در را ه برگشت به اصفهان عذر وی را می خواهند که در تمرینات حاضر نشود .

 

با توجه به اینکه مهاجم ناآرام و معترض طلایی پوشان در تیمهای مختلف و حتی تیم ملی عراق دارای سوابق بی انضباطی این چنینی است اینبار کادر مدیریتی تیم فوتبال سپاهان کوتاه بیا نیستند .

یکی از مسدولان سپاهان به سایت گل می گوید: وقتی بازیکن بخواهد برای کادرفنی و مربیان خط ونشان بکشد سنگ هم روی سنگ بند نمی شود ، شاید مدیران قبلی تیم سپاهان در برابر اعتراض این دسته از بازیکنان واکنشی نشان نمی دادند اما ولی شرایط فعلی این رفتار قابل تحمل نیست.

ظاهرا مدیران سپاهان قصد دارند تا با شکایت از عماد محمد رضا به فیفا از وی خسارت یک میلیارد تومانی بگیرند تا وی دیگر هوس قهر کردن به مغزش خطور نکند ./گل


ویدیو : قهر یک میلیاردی عماد محمدرضا