قلعه نویی گفته دنبال تیم باشید : علی امیری، معاون استقلال با 4 نفر از بازیکنان ...


علی امیری، معاون استقلال با 4 نفر از بازیکنان استقلال تماس گرفته و به آنها گفته که در لیست قلعه نویی جایی ندارند و می توانند دنبال تیم برای فصل آینده باشند. روزنامه تماشا: درحالی که قرار بود تمرینات استقلال از روز شنبه زیر نظر کادر فنی استقلال شروع شود، هیچ کدام از بازیکنان این تیم در تمرینات حاضر نشده اند اما در این بین گفته می شود علی امیری، معاون استقلال با 4 نفر از بازیکنان استقلال تماس گرفته و به آنها گفته که در لیست قلعه نویی جایی ندارند و می توانند دنبال تیم برای فصل آینده باشند.

فرزاد حاتمی، ایمان موسوی، عباس محمدرضایی و آرش برهانی بازیکنانی هستند که امیر قلعه نویی سرمربی استقلال نظری روی آنها ندارد. عجیب اینجاست که به جز برهانی، بقیه بازیکنانی که در لیست مازاد استقلال قرار دارند با این باشگاه قرارداد دارند.

قلعه نویی , امیر قلعه نویی , امیر قلعه‌نویی

آرش برهانی

آرش برهانی در این فصل موفق شد رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال را بشکند. اما گفته می شود بعد از بازی با تراکتورسازی که از زمین اخراج شد؛ رابطه قلعه نویی با او کمی بد شد. البته دلیل اصلی جدایی برهانی از استقلال بر اساس شنیده ها حضور احتمالی آرش افشین است.

گفته می شود افشین شرط گذاشته که درصورتی با استقلال قرارداد امضا می کند که برهانی از استقلال برود. او مدعی شده که سبک بازی او به برهانی شبیه است و به این ترتیب یکی از آنها باید روی نیمکت ذخیره ها قرار بگیرد.

با اینحال افشین در گفت و گو با فارس این مسئله را تکذیب کرد: «یک روز نوشته بودند که من گفته ام آرش برهانی باید از استقلال برود و روز دیگر هم گفته اند قرار است مبلغ قرارداد من را آقای ایکس بدهد اما از طرف من بنویسید خبر توافقم با استقلال صحت ندارد و من همانطور که چند روز پیش گفتم تا اواخر این هفته و یا هفته آینده تیم جدیدم را مشخص می کنم.»



عباس محمدرضایی


محمدرضایی در اوایل حضورش در استقلال به مهره ثابت این تیم تبدیل شده بود ولی بعد از گذشت چند هفته آمادگی ساموئل او را به نیمکت تبعید کرد. در روزهایی که احمد جمشیدیان با استقلال به توافق رسیده گفته می شود قلعه نویی دیگر نیازی به محمدرضایی ندارد. او در نیم فصل دوم فقط 753 دقیقه برای آبی ها بازی کرد.



ایمان موسوی


موسوی در دو بازی اولی که برای استقلال بازی کرد 2 گل زد و همه را به حضور طولانی مدت در استقلال امیدوار کرد اما او هم مثل محمدرضایی به یکباره به نیمکت ذخیره ها تبعید شد. با وجود اینکه موسوی در بازی های آخر لیگ بار دیگر به ترکیب ثابت استقلال برگشته بود، به نظر می رسد نتوانسته نظر امیر قلعه نویی را برای فصل آینده جلب کند. در شرایطی که خبرهایی مبنی بر حضور محمد قاضی و آرش افشین در استقلال شنیده می شود به نظر می رسد رفتن ایمان موسوی منطقی باشد.



فرزاد حاتمی


حضور حاتمی در لیست مازاد استقلال یکی از تصمیم های عجیب قلعه نویی است. او در اوایل حضورش در استقلال گل های حساسی برای تیمش زد اما به یکباره افت کرد تا جایی که حتی در اواخر فصل در بیشتر بازی ها به عنوان یار جانشین به زمین رفت. با اینحال عملکرد او در استقلال قابل دفاع است و حتی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی هم دعوتش کرده است.


ویدیو : قلعه نویی گفته دنبال تیم باشید